Darksiders 2…aaa…mult aşteptatul titlu al celor de la Vigil Games, continuarea unei poveşti epice, cu un nou personaj, o poveste cel puţin la fel de intrigantă şi sentimentul de a fi un erou. Da, toate acestea sunt definitorii pentru sequel, ÎNSĂ ce este de făcut cu cei care preferă să se relaxeze în faţa PC-ului?
Pentru aceia care încă nu nu știu ori nu au fost interesați de ”dedesubturile” producției lui Darksiders 2 – jocul a fost realizat în primă fază pentru console iar apoi s-a trecut la adaptarea sa pe computere, cu alte cuvinte a fost portat.
Micul detaliu de producție este principalul vinovat pentru o mulțime de inconveniente în ceea ce privește experiența de joc resimțită de un PC gamer, care tinde să se simtă un pic trist, nebăgat în seamă de producători.
Același sentiment mă apasă: după vreo cinci ore petrecut în Darksiders 2, instalat pe un PC care e capabil să ruleze jocurile pe niște setări grafice mai mult decât decente, în mintea mea se formaseră destule întrebări, cât pentru un interogatoriu lung și obositor:
- de ce nu există posibilitatea de a schimba setările grafice?
- producătorii credeau că ne mulțumim doar cu opțiunile de modificare a rezoluției și activare a Vsync-ului?
- chiar și când vsync e activat, de ce nu își face treaba?
- cum de alfa/beta testerii nu au observat maparea incorectă a butoanelor în momentul folosirii unui controller Xbox, mai ales că de apăsarea unui singur buton depindea continuarea jocului?
Chiar și în aceste condiții, producătorii nu par a se grăbi cu un patch care să rezolve unele probleme, deși jocul a fost lansat de mai mult de o săptămână în America, respectiv de trei zile în Europa.
Dar destulă critică! E timpul și pentru niște vești bune, care vin prin intermediul Kotaku, ei aflând direct de la un reprezentant al studioului producător că vor să dea cu peticul în noi!
Pentru utilizatorii de PC ai Darksiders 2,
Feedback-ul vostru este incredibil de important pentru noi, astfel că lucrăm continuu în a rezolva problemele pe care voi ni le-ați semnalat dar și în a adăuga unele elemente cerute de voi.
Lucrăm pentru a soluționa o serie de bug-uri care ar putea bloca progresia în gameplay. […] Ne axăm și pe update-uri ale setărilor de vsync, o îmbunătățire a rezoluției hărții și a elementelor grafice din aceasta, opțiuni adiționale de controale pe axa X și posibilitatea de a mapa și alte taste [pentru cei care joacă din tastatură].
Sperăm să lansăm o serie de patch-uri în săptămânile următoare, care să rezolve toate aceste probleme.
Echipa Vigil
Vom sta cu sufletul la gură pentru aceste patchuri însă am impresia că toți vom termina jocul până atunci!