Deși Snapchat și Facebook par să se retragă subtil din zona aceasta, Netflix și TikTok insistă din ce în ce mai mult pe promovarea industriei de gaming.
Conform unui articol publicat pe Financial Times, TikTok ar urma să introducă pe platformă un tab pentru jocuri “cu scopul de a crea un nou mod de divertisment”. Utilizatorii vor putea accesa secțiunea de gaming direct de pe pagina principală.
Se pare că cei de la ByteDance pregătesc de mai mult timp această mișcare. În luna mai compania și-a extins parteneriatul cu Zynga pentru a oferi jocuri bazate pe HTML-5, iar până acum le-a testat pe piața din Vietnam.
“TikTok a demonstrat deja cât de mult îi poate ajuta pe utilizatori să descopere tot ceea ce este distractiv și popular. Aștept cu nerăbdare să lucrez îndeaproape cu toate companiile de jocuri la nivel global, pentru a pune bazele unei strategii de marketing puternice pentru TikTok” a declarat Assaf Sagy, noul director pentru gaming global la TikTok, numit în funcție chiar luna trecută.
Cel mai probabil vom afla mai multe detalii oficiale la începutul lunii noiembrie, atunci când este programat un eveniment cu o denumire deloc subtilă: TikTok Made Me Play It. Se pare că treaba e destul e serioasă, pentru că pe lista participanților se află și Electronic Arts, 2K Games, Playtika și VNGGames.