Se anunță schimbări majore cu privire la subscripțiile lunare Netflix. După mai mulți ani în care compania a refuzat să introducă reclame în aplicație, CEO-ul Netflix a declarat că se gândește serios la asta.
Contrar așteptărilor, rezultatele din primul trimestru al anului 2022 nu au fost prea bune pentru Netflix, platforma având acum cu aproximativ 200.000 de utilizatori mai puțin. Conform declarațiilor lui Reed Hastings (CEO), pierderile au 2 cauze importante: competiția și faptul că utilizatorii își împart conturile.
Acestea fiind spuse, se pare că Netflix are 2 planuri mari pentru a remedia această situație. Pe primul îl știm deja. Începând din luna martie, compania a început testele în Chile, Costă Rica și Peru pentru a impedica utilizatorii să își împartă conturile cu cei care nu locuiesc în aceeași casă. Aceștia vor putea adăuga sub-conturi, însă bineînțeles, contra cost. Acum, compania anunță că va extinde testele.
A doua idee pe care o are CEO-ul Netflix este să introducă reclame pe platformă prin intermediul unei subscripții noi, care ar avea un cost mai redus. Și totuși, Spencer Neumann (CFO) a declarat că utilizatorii nu au renunțat la subscripții din cauza costului mărit.
Cel mai probabil nu împărțirea parolelor sau prezența reclamelor sunt cele mai mari probleme ale lui Netflix, ci chiar concurența și prețurile. Asta se va simți și în România în curând, având în vedere că în sfârșit avem HBO Max, iar Disney+ își va face apariția în vara. Iar partea bună este că majoritatea Smart TV-urilor din ultimii ani sunt compatibile cu toate aceste platforme.