Prince of Persia: The Sands of Time Remake se va lansa cândva între 2022-2023 (cel puțin așa speră Ubisoft)

Prince-of-Persia-The-Sands-of-Time-remake

Prince of Persia: The Sands of Time Remake de la Ubisoft mai trebuie să stea ceva timp la dospit. După ce echipa de dezvoltare a postat pe Twitter un scurt update cu privire la stadiul în care se află, Ubisoft a confirmat astăzi în raportul său financiar din prima jumătate a anului fiscal 2021-2022 că jocul țintește fereastra de lansare 2022-2023.

„Vrem să luăm o pauză pentru a vă asigura că dezvoltarea lui Prince of Persia: The Sands of Time Remake este încă în desfășurare, motivată și inspirată de feedback-ul vostru”, se arată în declarația de astăzi. „Vă vom informa pe viitor cu privire la progresul nostru și vrem să vă mulțumim tuturor pentru sprijinul și răbdarea dumneavoastră de neclintit.”

În raportul financiar de astăzi, Ubisoft confirmă că remake-ul se numără printre cele câteva jocuri care vizează 2022-23. Celelalte titluri sunt instrumentul educațional excelent pentru cei care vor să învețe chitară, Rocksmith+, și shooter-ul spin-off Tom Clancy’s The Division Heartland. De asemenea, deși Ubisoft încă se așteaptă ca Roller Champions să fie lansat în anul fiscal curent (adică până pe 31 martie), nu mai este inclus în ghid.

Prince of Persia: The Sands of Time Remake plutește de ceva vreme pe dunele presei de gaming. La un moment dat, a avut o dată de lansare concretă (21 ianuarie 2021), doar că la scurt timp a fost amânat pe o perioadă de timp nedefinită.

Având în vedere că remake-ul a fost primit cu reacții mixte, acordarea de timp suplimentar echipei pare a fi un lucru bun. Totuși, există mai multe jocuri Ubisoft care se află în derivă pe deșertul incertitudinii în momentul de față, inclusiv Beyond Good & Evil 2 și Skull & Bones.

Sperăm că timpul suplimentar le este de folos dezvoltatorilor lui Prince of Persia: The Sands of Time Remake pentru a revini pe drumul cel bun. Sau cel puțin să evite situația ciudată în care se află Roller Champions — care, să fim serioși, cel mai probabil va fi anulat dacă nu mort în ziua lansării.

Sursa: Destructoid

Ciprian Ghibirdic
Ciprian Ghibirdic
Joacă avocatul diavolului mai bine decât orice hack & slash. E de evitat angajarea în discuții cu el, căci „angajare” face parte din câmpul lexical al cuvântului „muncă” — de altfel indezirabil. Și, din cuvânt în cuvânt — că tot a învățat din Bee Simulator — a ajuns să scrie la Overheat. Ah, și mai ales „simulare” îi retrezește angoasa existențială, așa că alege să-și petreacă jumătate din zi în „experiențe interactive”, „povești imaculate” și alte pseudonime escapiste pentru jocurile video.
- Publicitate -

CELE MAI NOI ARTICOLE

- Publicitate -

LASĂ UN MESAJ

Introdu comentariul tău.
Introdu aici numele tău
Captcha verification failed!
Scorul utilizatorului captcha a eșuat. Contactează-ne!

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

- Publicitate -

Pe subiecte similare

- Publicitate -

Acest site folosește cookie-uri pentru îmbunătățirea experienției de navigare.
Pentru detalii, consultă politica noastră de confidențialitate.