Mai mulți dezvoltatori care au lucrat la Metroid Dread nu apar în genericul de final. Studioul MercurySteam răspunde

metroid dread

Un nou articol de pe site-ul spaniol Vandal spune că mai mulți foști dezvoltatori ai MercurySteam, studioul responsabil de Metroid Dread, nu au fost creditați cum se cuvine în generic. MercurySteam a confirmat informația invocând drept răspuns politica sa de participare minimă pentru a fi creditat.

Conform articolului Vandal (tradus de Kotaku), mai mulți foști dezvoltatori ai MercurySteam spun că nu și-au găsit numele în generic. Fost artist 3D la MercurySteam, Roberto Mejías, a postat pe LinkedIn un mesaj în care felicită echipa pentru lansare, dar în care se regăsesc și următoarele pasaje:

„Nu sunt surprins de calitatea jocului, întrucât cantitatea de talent din acea echipă este imensă”, a scris Mejías. „Știu asta pentru că, deși nu am fost inclus în genericul jocului, am făcut parte din acea echipă timp de opt luni.”

„În timp ce mă jucam [Metroid Dread], am recunoscut câteva aseet-uri și environment-uri la care am lucrat … deci munca mea este acolo”, continuă el. „Astfel, aș vrea să întreb MercurySteam: De ce nu apar în genericul jocului? Este vreun fel de greșeală? Chiar aș aprecia un răspuns cu privire la această chestiune. Multumesc anticipat.”

Tania Peñaranda Hernández, animatoare de personaje 3D, a menționat și ea că nu a fost inclusă în generic în propria postare pe LinkedIn:

„Mi-a fost greu să văd că au considerat că așa stau lucrurile când văd în continuare multe animații pe care le-am făcut în fiecare gameplay”, a scris ea.

O altă sursă anonimă a confirmat că nu apare în generci după ce au lucrat la Metroid Dread timp de 11 luni.

Vorbind cu GameSpot, MercurySteam a confirmat totul. Studioul a subliniat procesul său de includere sau excludere a dezvoltatorilor din genericele jocurilor sale, specificând că persoanele au nevoie de un minim de „25% din timpul de dezvoltare” sau să aibe contribuții suficient de semnificative. Declarația completă:

„Le oferim credit tuturor celor care certifică o participare minimă la un anumit proiect — de obicei marea majoritate a dezvoltatorilor. Am stabilit minimul la 25% din timpul de dezvoltare. De asemenea, îi credităm pe cei care, deși nu au fost în proiect îndeajuns de mult timp, au avut contribuții semnificative creative și / sau tehnice. Dezvoltarea unui joc este un efort complex, dur și epuizant. Înțelegem că oricare dintre noi trebuie să contribuie cu un anumit minim din acest efort pentru a fi creditați în produsul final.”

Ciprian Ghibirdic
Ciprian Ghibirdic
Joacă avocatul diavolului mai bine decât orice hack & slash. E de evitat angajarea în discuții cu el, căci „angajare” face parte din câmpul lexical al cuvântului „muncă” — de altfel indezirabil. Și, din cuvânt în cuvânt — că tot a învățat din Bee Simulator — a ajuns să scrie la Overheat. Ah, și mai ales „simulare” îi retrezește angoasa existențială, așa că alege să-și petreacă jumătate din zi în „experiențe interactive”, „povești imaculate” și alte pseudonime escapiste pentru jocurile video.
- Publicitate -

CELE MAI NOI ARTICOLE

- Publicitate -

LASĂ UN MESAJ

Introdu comentariul tău.
Introdu aici numele tău
Captcha verification failed!
Scorul utilizatorului captcha a eșuat. Contactează-ne!

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

- Publicitate -

Pe subiecte similare

- Publicitate -

Acest site folosește cookie-uri pentru îmbunătățirea experienției de navigare.
Pentru detalii, consultă politica noastră de confidențialitate.