Ubisoft a dezvăluit Ghost Recon Frontline, un nou Battle Royale free-to-play

Ubisoft a anunțat Ghost Recon Frontline, un nou shooter militar tactic free-to-play gândit pe modelul sezoanelor.

Pregătit în cuptoarele Ubisoft București, masivul joc PvP cu împușcături se află în stadiul de dezvoltare de 2 ani si jumătate și este un joc de sine stătător în universul Ghost Recon.

Se va lansa pe PS4, PS5, Xbox One, Series X / S și PC-uri gaming, iar în ziua fatidică se va prezenta cu cel puțin două moduri de joc:

  • Expedition, unde până la 102 jucători (împărțiți în echipe de trei) sunt aruncați pe Insula Drakemoor, care are o arie de 4x4km și multiple biomuri;
  • Control, un mod cu respawn în 9v9, mai scurt și mai puțin agitat.

Expedition este „nava amiral” a lui Frontline, spune dezvoltatorul, trimițându-i pe jucători să caute informații ascunse pe Drakemoor înainte de a solicita extragerea. Când aceștia ajung la punctul de extracție, tot restul hărții este alertat de prezența echipei care pleacă, ceea ce iscă un schimb de focuri scurt și intens de 2 minute — care pare și palpitant, și extenuant în același timp. Aceasta, în esență, este versiunea lui Frontline a „cercului morții”, care în battle-royale-urile clasice doar se restrânge la intervale fixe de timp.

Prin această abordare, Ubisoft spune că strategia și tactica sunt esențiale pentru a asigura avantajul, atât în stealth, cât și în luptă. Jucătorii trebuie să aleagă din roluri / clase în echipe cu care suntem deja toți familiarizați, cum ar fi medici și cercetași.

Ghost Recon Frontline nu are, deocamdată, o dată de lansare provizorie, dar un closed-beta pe PC este programat joi, 14 octombrie, pentru Europa. Alte platforme și regiuni vor primi același tratament, urmând să fie anunțat în următoarele săptămâni.

Având în vedere că este gratuit, Ubisoft ne spune să ne așteptăm la articole cosmetice (deci microtranzacții), dar subliniază că Ghost Recon Frontline nu este și nu va fi niciodată pay-to-win.

Ciprian Ghibirdic
Ciprian Ghibirdic
Joacă avocatul diavolului mai bine decât orice hack & slash. E de evitat angajarea în discuții cu el, căci „angajare” face parte din câmpul lexical al cuvântului „muncă” — de altfel indezirabil. Și, din cuvânt în cuvânt — că tot a învățat din Bee Simulator — a ajuns să scrie la Overheat. Ah, și mai ales „simulare” îi retrezește angoasa existențială, așa că alege să-și petreacă jumătate din zi în „experiențe interactive”, „povești imaculate” și alte pseudonime escapiste pentru jocurile video.
- Publicitate -

CELE MAI NOI ARTICOLE

- Publicitate -

LASĂ UN MESAJ

Introdu comentariul tău.
Introdu aici numele tău
Captcha verification failed!
Scorul utilizatorului captcha a eșuat. Contactează-ne!

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

- Publicitate -

Pe subiecte similare

- Publicitate -

Acest site folosește cookie-uri pentru îmbunătățirea experienției de navigare.
Pentru detalii, consultă politica noastră de confidențialitate.