Valve a avertizat că va retrage în curând suportul pentru sistemele pe 32 de biți din Dota 2.
Popularul MOBA a apărut acum opt ani, însă compania cu sediul în Bellevue susține că a sosit momentul ca jucătorii să lase în urmă tehnologiile învechite și să facă saltul necesar către sistemele pe 64 de biți.
Într-o postare de pe blogul oficial Dota 2 — care vizează vânzarea biletelor pentru competiția The International 10 de pe Arena Națională din București și Compendiumul aferent — Valve spune că, „pe măsură ce Dota a crescut și s-a extins de-a lungul anilor, la fel s-a dezvoltat și tehnologia pe care funcționează, atât hardware, cât și software.”
„Pentru a menține proaspete jocul și motorul grafic Source 2, intenționăm să retragem suportul pentru unele sisteme și configurații învechite.”
Iată schimbările planificate pentru lunile ce urmează:
- Eliminarea suportului pentru versiunile MacOS vechi de 10.14.
- Eliminarea suportului pentru DirectX 9. Utilizatorii care utilizează DirectX 9 vor trebui să treacă la DirectX 11.
- Eliminarea suportului pentru OpenGL. Utilizatorii care utilizează OpenGL vor trebui să treacă la Vulkan.
- Eliminarea suportului pentru XAudio (-xaudio) în favoarea utilizării SDL Audio (-sdlaudio).
Potrivit lui Valve, mulți jucători nu vor observa modificările, deoarece „majoritatea sistemelor sunt deja compatibile cu noile tehnologii necesare”.
„În fapt, majoritatea jucătorilor beneficiază deja de tehnologiile mai noi, fie că e vorba de refresh rate mai mare, o fidelitate grafică mai bună sau un sunet mai curat. Eliminarea acestor tehnologii mai vechi ne va permite să eficientizăm eforturile de dezvoltare, precum și să folosim funcțiile mai noi ale acestor API-uri pentru a oferi o și mai bună experiență Dota.”