Dezvoltatorul Bugsnax implementează sistemul de 4 zile lucrătoare pe săptămână

Dezvoltatorul de la care am primit neobișnuitul Bugsnax anul trecut a anunțat că trece la săptămâna cu 4 zile lucrătoare. Young Horses va renunța acum la o zi pentru a mai lua povara muncii de pe umerii personalului, un model testat deja de echipă în luna iulie, ajuns acum să fie implementat pe o perioadă nedeterminată de timp.

Conform interviului din Axios, studioul responsabil de Bugsnax, format dintr-o echipă cu opt membri, a testat inițial săptămâna de lucru cu patru zile pentru a combate crunch-ul (extenuarea la locul de muncă), mai răspândit în industria jocurilor video decât ar fi cazul.

Young Horses a dezvăluit că oricum programul săptămânal de până acum număra 35 de ore de muncă, deci scăderea unei zile și tranziția la 32 de ore nu a fost chiar o schimbare radicală.

„Ne-a fost mai ușor să implementăm [săptămâna cu 4 zile lucrătoate] deoarece măsurarea rezultatelor echipei noastre mici este simplă spre deosebire de studiourile mai mari, astfel încât perioada noastră de probă și luarea deciziilor este mai rapidă decât un studio care trebuie să primească confirmări de la atât de multe departamente și investitori. “

Săptămâna de lucru cu patru zile a devenit mai mult decât un simplu subiect de discuție în ultimii ani, întrucât companiile din întreaga lume — nu doar cele din industria jocurilor video — cântăresc avantajele de a avea personal care lucrează mai puține ore, dar care este mai bine odihnit în acele ore. Înainte de lansare, chiar producătorul senior al Double Fine Productions, Kevin Johnson, a susținut că Psychonauts 2 a fost finalizat cu zero crunch.

Va trebui să vedem cum funcționează implementarea procesului pentru Young Horses și dacă vreun alt dezvoltator de jocuri îi urmează exemplul. Cine știe, poate iau și câteva companii române aminte de gestul uman al cailor tineri. Heh

Ciprian Ghibirdic
Ciprian Ghibirdic
Joacă avocatul diavolului mai bine decât orice hack & slash. E de evitat angajarea în discuții cu el, căci „angajare” face parte din câmpul lexical al cuvântului „muncă” — de altfel indezirabil. Și, din cuvânt în cuvânt — că tot a învățat din Bee Simulator — a ajuns să scrie la Overheat. Ah, și mai ales „simulare” îi retrezește angoasa existențială, așa că alege să-și petreacă jumătate din zi în „experiențe interactive”, „povești imaculate” și alte pseudonime escapiste pentru jocurile video.
- Publicitate -

CELE MAI NOI ARTICOLE

- Publicitate -

LASĂ UN MESAJ

Introdu comentariul tău.
Introdu aici numele tău
Captcha verification failed!
Scorul utilizatorului captcha a eșuat. Contactează-ne!

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

- Publicitate -

Pe subiecte similare

- Publicitate -

Acest site folosește cookie-uri pentru îmbunătățirea experienției de navigare.
Pentru detalii, consultă politica noastră de confidențialitate.