George Mawle, fost inginer de gameplay la Sony Santa Monica Studio și responsabilul pentru deja iconicele Leviathan Axe și Blades of Chaos din God of War 2018, a murit, din păcate, joia trecută. Fanii jocului și cunoscuții și-au prezentat omagiile pe toate rețelele de socializare; liderul proiectării combatului din GoW, Mihir Sheth, a ținut să menționeze public rolul important pe care l-a avut Mawle în reproducerea sentimentului din spatele mânuirii celor două arme iconice.
George was such an amazingly funny, smart and warm human being. He was one of the fathers of the Leviathan feel. Without his curiosity and intellect those moments of pure joy recalling the axe would never have existed.
Absolutely breaks my heart that he is gone.
RIP brother💔 https://t.co/ILpeSQUsk0
— cory barlog 🖖 (@corybarlog) September 6, 2021
„La SMS a lucrat la arme, navigație, sistemele RPG ale lui Kratos, o multitudine de comportamente în combat, îmbunătățiri la sistemul de scriptare pentru a împuternici designerii și multe altele. El a fost un veteran al echipei care a jucat un rol imens în finalizarea jocului și zdrobirea bug-urilor [gândaci].”
George a dobândit porecla „Furious George” datorită îndârjirii sale de a duce o idee până la bun sfârșit. Sheth explica, de asemenea, cum această tenacitate a lui George nu se limita doar la locul de muncă, ci dădea roade și în alte hobby-uri. George se mândrea la colegii săi cu propria carte de bucate, proiectele sale de dulgher sau filmele făcute pe cont propriu, spune Seth.
This applied to so many aspects of his life outside of work as well – he was constantly doing all sorts of side projects.. He would proudly show others his cookbook, home made films, carpentry projects..
— Mihir Sheth (@youtheremehere) September 4, 2021
Se pare că George a considerat proiectul God of War 2018 vârful carierei sale profesionale, iar Sheth explică că „nu a crezut niciodată că va lucra la un joc și un feature așa de îndrăgit [Leviathan Axe-ul] de-a lungul carierei sale pline de urcușuri și coborâșuri. După doi ani, tot repeta asta din senin. ‘Chiar ne-am descurcat, nu-i așa’.”
Cariera lui George Malwe în industria dezvoltării de jocuri video are peste de 20 de ani, dar inginerul a părăsit Sony Santa Monica Studio în urmă cu câteva luni. Dacă vă găsiți printre oamenii care apreciau nestăvilit măestria manevrării armelor Leviathan Axe și Blades of Chaos din ultimul GoW, recomand cu căldură lecturarea întregului thread creat de Sheth.
Pe lângă God of War, George Malwe a mai lucrat la Yaiba: Ninja Gaiden Z, Prototype 2, Crash of the Titans și Scarface: The World Is Yours.
Odihnește-te în pace, Furiosule George.