[PREVIEW] Call of Duty Black Ops 4 PS4 – Multiplayer

Câteodată trebuie să încerci și lucruri noi, iar weekendul acesta am consumat câteva ore în faza Private Beta a multiplayerul din versiunea anuală de Call of Duty, iterația Black Ops 4 sau cum imi place mie să îi spun 4 de i pentru că aparent cineva nu prea a trecut pe la orele în care s-a povestit despre cifrele romane.

Lăsând acestă mică înțepătură la o parte să trecem repede repejor la cum a decurs această experiență de weekend. Primul lucru de care m-am izbit cu brutalitate aș putea spune este UX-ul jocului, rareori mi-a fost dat să joc un titlu în care aveam motive să mă leg de o chestie banală precum interfața, dar iată ca BO4 ține morțiș să facă cât mai greoaie trecerea dintr-un element de meniu într-altul prin adoptarea sistemului din Destiny 2, adică cu left thumbstick ai un pseudo-cursor de mouse pe care îl controlezi.

Pe lângă controlul efectiv al cursorului mai e și problema accesibilității unor elemente, de exemplu din moși strămosi a fost extrem de ușor să ajungi să îți schimbi clasa în pauzele de respawn, doar că acum nimeni nu îți pot spune că poți face acest lucru doar după ce apeși pe butonul options, ceea ce din punctul meu de vedere mi se pare un pic neintuitiv.

Să zicem că am trecut emoțional peste partea de UI/UX și ajungem la ceva mai important cum ar fi gameplay-ul. La fel ca tăticul său în Black Ops 4 trebuie să îți alegi un specialist, ce are un arsenal specific la purtător, de la un ciocan hidraulic cu care îți nimicești oponenții la un cățelus deloc drăguț care te va ajuta să gășești chiar și cel mai bine ascuns inamic. Ce am găsit interesant este că acum mai mult ca niciodată contează cum joci în echipă pentru că pe lângă specialiștii clasici din BO3 (Ruin, Battery, etc), avem și adiții noi care fac echipa mai puternică dacă se ajută unul pe altul.

Aspectul acesta poate să fie și o iluzie datorită faptului că hărțile sunt un picuț mai măricele față de claustrofobia din World War 2, însă tot există puncte de luptă unde fie domini, fie ești dominat, aici intervenind acel teamplay de care vorbeam un pic mai sus.

Că tot vorbim de hărți m-a surprins cât de multe hărți, cinci la număr, a oferit Activision pentru acest beta. Unele sunt decente cu căi de flank și ocuparea unor poziții tactice mai bune pentru luptele ce se vor da în punctele cheie, altele au un design slăbuț, de exemplu pe Seaside dacă ai călcat un pic mai la stânga, ai ajuns în apă și cel mai propabil o să mori pentru că nu ai posibilitatea să te aperi, pe lânga asta tot pe harta asta ai șanse extrem de mari să confuzi inamicul cu mediul înconjurător.

Avem schimbări și la capitolul mișcare, a fost eliminată mișcarea de wall-run, acum trebuie să te deplasezi prin alergare, slides sau jumps, ceea ce din punctul meu de vedere nu e rău deloc. Avem câteva elemente de gameplay care te ajută să te miști mai bine cum ar fi grappling hookul, dar pe consolă se simte un pic peste mână pentru că nu are o rază de acțiune foarte mare și în marea majoritatea a timpului o să mori dacă îl folosești,

Că tot vorbim de echipament, în Black Ops 4 avem și medkits la purtător, nu că aș avea ceva cu chestia asta, doar că în combinatie cu mecanica de prone, sensory darts, abilitate ce îți arată pe hartă inamicii, și fog of warul pe care îl generezi în jurul tău, devine un camping fest extrem de lent. De asemenea, nu doar tu ai un fog of war, ci și coechipierii tăi, așa că 50% din timpul tău trebuie să ai ochii ațintiți pe hartă.

Aș vrea să mai continui dar vom avea si betaul de pe PC, unde atunci o să vorbesc despre grafică și gunplay. Pe console nu am cum să imi dau cu părerea pentru ca trag extrem de prost, mottoul meu este “Nu te juca un FPS pe console”.

TLDR: la capitolul gameplay sunt elemente ce vor să schimbe dinamica de joc, să avem un Call of Duty în treapta a treia, nu unul în care ai NOS in treapta a cincea. Ba mai mult diferitele abilități și mecanici de gameplay te ajută să reziști mai mult pe câmpul de luptă, să gândești situația în care te afli și să nu mergi ca un mic Rambo cu arma înainte.

Personal nu găsesc nimic rău în asta, experimentele sunt foarte bune atunci când luate toate măsurile necesare să nu îți explodeze în față.

Programul sesiunii Beta dedicata modului multiplayer este urmatorul:

PlayStation 4 – 3 august, 20:00 – 6 august, 20:00

PlayStation 4 si Xbox One – 10 august, 20:00 – 13 august, 20:00

PC Beta Early Access – 10 august, 20:00 (PC beta exclusiv prin intermediul Battle.net)

PC Open Beta – 11 august, 20:00 – 13 august, 20:00

Haxa
Haxahttps://www.overheat.ro/
Când nu sunt ocupată cu articolele de pe site, mă distrez pe http://www.twitch.tv/overheatro
- Publicitate -

CELE MAI NOI ARTICOLE

- Publicitate -

LASĂ UN MESAJ

Introdu comentariul tău.
Introdu aici numele tău
Captcha verification failed!
Scorul utilizatorului captcha a eșuat. Contactează-ne!

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

- Publicitate -

Pe subiecte similare

- Publicitate -

Acest site folosește cookie-uri pentru îmbunătățirea experienției de navigare.
Pentru detalii, consultă politica noastră de confidențialitate.