Deși în ultima vreme, For Honor, a pierdut o foarte mare parte din jucători, Ubisoft promit câteva îmbunătățiri majore. În stream-ul de ieri, echipa a anunțat că jocul va primi servere dedicate. În sfârșit, după două sezoane anunțul a fost făcut. Încă de la lansare For Honor a avut foarte multe probleme tehnice din cauza conexiunii peer2peer.
Momentan, nu a fost menționată o dată pentru pornirea serverelor, dar trecerea la ele se va face treptat, în viitor. Următorii doi războinici care urmează să fie adăugați, alături de cele două harți noi vor primi trailere în cursul săptămânii viitoare. Ca de obicei, o multitudine de noi echipamente, execuții, ornamente și emote-uri vor fi adăugate în următorul sezon, care începe la începutul lunii august.
Un nou tier de iteme va fi adăugat, care se numește legendary, motiv pentru care a fost nevoie de o creștere a nivelului maxim. Jucătorii vor putea ajunge acum la reputation level 40, spre deosebire de 30 cum era până în prezent. În continuare Ubisoft promite patch-uri prin care vor balansa jocul, dar și modificări ale sistemului de luptă.
O nouă funcție pentru duele va permite jucătorilor să țină lupte organizate în stilul unui turneu, acestea oferind premii mai consistente celui care reușește să se ridice în vârf. Duel Tournament-ul va reprezenta totodată și componenta ranked a jocului. Aceasta fiind deja disponibilă în versiunea de public beta a jocului.
În viitor, spre sfârșitul anului, For Honor va primi un Training Arena, unde fiecare jucător se va putea antrena și un gamemode 4v4 complet nou, care, din spusele lui Roman Campos-Oriola, creative director la Ubisoft, va fi ceva complet diferit. Mai multe detalii vom primi puțin mai târziu în decursul acestui an.
Se pare că direcția în care se îndreaptă acum jocul este una foarte bună, mai ales având în vedere schimbările majore ce vor fi aduse în sezonul 3. De data aceasta, se încearcă echilibrearea jocului defensiv, pentru a nu mai oferi un avantaj celor care folosesc ‘turtle stance’. Din păcate, comunitatea s-a micit considerabil, însă putem spera la o creștere, datorată atenției pe care, într-un final, Ubisoft o acordă jucătorilor.
Sursă: Ubisoft