[update] Ce face un producător de jocuri cu peste 2 milioane de dolari

Dacă acum ceva timp în urmă Roberto ne înfrumuseţa viaţa cu post despre Tim Schafer şi telul său de a strange 400.000 de dolari pentru un nou joc adventure old-school, articol care poate fi citit aici, azi este rândul meu să revin cu mai multe informaţii despre omul plin de idei din spatele unor jocuri precum Full ThrottleGrim FandangoPsychonautsBrutal Legend,Monkey Island 1, 2 şi Day of the Tentacle.

Pentru a nu se face complet dispărut de pe faţa Pământului, Schafer a vrut să se orienteze spre trolling (= acțiunea deliberată de a perturba activitatea firească a proiectului prin acțiuni ce au scopul de a deturna în mod artificial atenția contribuitorilor către subiecte irelevante, zise Wikipedia).

În galeria de mai jos puteţi vedea cam ce e în stare să facă un om care până la momentul actual a strâns circa 2,825,489 de milioane de dolari!

- Publicitate -

CELE MAI NOI ARTICOLE

- Publicitate -

LASĂ UN MESAJ

Introdu comentariul tău.
Introdu aici numele tău
Captcha verification failed!
Scorul utilizatorului captcha a eșuat. Contactează-ne!

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

- Publicitate -

Pe subiecte similare

- Publicitate -

Acest site folosește cookie-uri pentru îmbunătățirea experienției de navigare.
Pentru detalii, consultă politica noastră de confidențialitate.