Minecraft – un joc foarte popular și profitabil

Probabil că multor oameni nu le vor veni să creadă când vor auzi câţi jucători are Minecraft. Unii gameri preferă titluri AAA, în timp ce alţii doresc să se relaxeze într-o lume creată de ei intr-un joc nu foarte “arătos” din punct de vedere grafic. Atâta timp cât te joci, nu contează jocul. Tot gamer eşti. Apreciat în special de copii, Minecraft este un titlu care s-a vândut foarte bine în ultimii ani şi încă se va vinde.

Dacă se vinde așa de bine de ce nu fac o continuare?

În 2014, un reprezentant Microsoft a afirmat că este atât de sigur că asta e direcția pe care trebuie să o adopte, Minecraft având deja o comunitate vastă, iar un “Minecraft 2” probabil că i-ar face pe jucători să se lase de joc. Discuţiile de genul au fost întâlnite în trecut şi în comunitatea World of Warcraft, unde jucătorii spuneau că o continuare  i-ar obliga să îşi lase baltă vechile caracterele în care au investit o grămadă de timp și bani, lucru ce i-ar face să nu mai cumpere niciodată un produs Blizzard.

Minecraft a vândut în prezent peste 121 milioane de copii ale jocului, având aproximativ 55 milioane de jucatori unici care se joacă în fiecacre lună. Statisticele arată că majoritatea sunt copii, însă acesta este un lucru bun ca să-i iniţiezi în gaming. Doar nu o să-i dai copilului tău să joace un titlu 18+ la o vârstă fragedă.

Rămâne de văzut cum va evolua această comunitate în următorii ani.

Sursa: [GameSpot]

Răzvan Ţuţuianu
Răzvan Ţuţuianuhttp://raztutu.hol.es
Programator pasionat de tot ce mişcă în IT
- Publicitate -

CELE MAI NOI ARTICOLE

- Publicitate -

LASĂ UN MESAJ

Introdu comentariul tău.
Introdu aici numele tău
Captcha verification failed!
Scorul utilizatorului captcha a eșuat. Contactează-ne!

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

- Publicitate -

Pe subiecte similare

- Publicitate -

Acest site folosește cookie-uri pentru îmbunătățirea experienției de navigare.
Pentru detalii, consultă politica noastră de confidențialitate.