Cum se dezvoltă un Highlight Intro pentru Overwatch

Pe internet există deja tot felul de speculaţii ce vizează animaţiile din Overwatch. Unii spun că fiecare cadru este făcut manual cu anumite programe.

Artistul David Gibson, angajat Blizzard, ne arată într-un video de-al său cum a făcut animaţia de iarnă a lui Mei. Acest proces a durat 4 zile, însa clipul a fost micşorat la 4 minute.

După cum se poate vedea, procesul este unul destul de complicat şi fiecare unghi trebuie să fie perfect. Această muncă pare uşoară însă în realitate trebuie să ai multă experienţă pentru a ajunge la un asemenea rezultat. Dacă lui David Gibson i-a luat 4 zile, probabil că unui animator 3D fără prea multă experienţă i-ar fi putut lua şi 2 săptămâni și rezultatul mai mult ca sigur ar fi fost cu mult diferit.

Acum putem vedea mai bine câtă muncă a fost depusă în fiecare scurt-metraj pe care l-am văzut până acum şi cât de mult vor trebui să muncească cei de la Blizzard la un film de aproximativ 2 ore. Următorul filmuleț cu Overwatch s-ar putea să apară în curând, locaţia fiind cel mai probabil Numbani.

Sursa: [Kotaku]

Răzvan Ţuţuianu
Răzvan Ţuţuianuhttp://raztutu.hol.es
Programator pasionat de tot ce mişcă în IT
- Publicitate -

CELE MAI NOI ARTICOLE

- Publicitate -

LASĂ UN MESAJ

Introdu comentariul tău.
Introdu aici numele tău
Captcha verification failed!
Scorul utilizatorului captcha a eșuat. Contactează-ne!

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

- Publicitate -

Pe subiecte similare

- Publicitate -

Acest site folosește cookie-uri pentru îmbunătățirea experienției de navigare.
Pentru detalii, consultă politica noastră de confidențialitate.