Ediţia aniversară de 20 de ani a Rise of the Tomb Raider va folosi tehnologia Eye Tracking

Tobii Eye Tracking, liderul global în eye tracking, împreună cu Crystal Dynamics, unul dintre cele mai de succes studiouri ale Square Enix, au anunţat faptul că versiunea de Steam a Rise of the Tomb Raider: 20 Year Celebration va aduce în scenă tehnologii de eye tracking. Acest titlu va fi şi primul care integrează funcţionalitatea platformei Tobii IS4, pe care o găsim la produse high-end precum notebook-ul de gaming Alienware 17 sau la monitoarele din gama Predator de la Acer.

Tehnologia oferită de Tobii merge în tandem cu accesoriile tradiţionale pentru calculatoare, împreună creând o experienţă imersivă. Combinând eye tracking-ul cu mouse-ul şi tastatura sau cu un gamepad, obţinem o experienţă mai bogată care ne oferă un control mai realist asupra jocului.

“După ce am sărbătorit aniversarea de douăzeci de ani a Tomb Raider pe tot parcursul anului trecut, continuăm să găsim noi căi de a ne distra şi capta publicul,” a spus Rich Briggs, director de imagine al Crystal Dynamics. “Aceste noi caracteristici Tobii duc explorarea din Rise of the Tomb Raider la următorul nivel cu ajutorul tehnologiei de ultimă oră.”

Jucătorii pot deveni şi mai implicaţi în noua aventură Lara Croft când mişcările capului şi ochilor acestora sunt folosite de parcă ar fi ale Larei, permiţându-le să exploreze mediile înconjurătoare superbe prin simpla mişcare a capului într-o direcţie sau alta. De asemenea jocul foloseşte mişcările ochilor pentru a oferi o interfaţă grafică cât mai minimalistă. Informaţiile despre viaţă, de exemplu, fiind disponibile doar în momentul în care jucătorul îşi aruncă privirea într-o anumită locaţie a ecranului.

Cum jocurile au devenit foto-realiste iar grafica nu va mai avansa foarte mult, cel puţin momentan, implementările de genul sunt viitorul jocurilor moderne. Alături de realitatea virtuală, sunt foarte curios să încerc şi această tehnologie. Îmi place să văd cum dezvltatorii îşi îndreaptă în ultima perioada atenţia spre experienţa de joc, mai degrabă, decât pe grafică sau elemente mai puţin importante.

Marinake
Marinakehttps://www.overheat.ro/
Andrei ma cheama, da' lumea imi zice Marinake. Sunt student pe la ceva facultate de jurnalism si imi place sa scriu despre jocuri si tehnologiile prin care ma pot bucura de acestea. Cica stiu si sa cant si sa desenez, dar astea-s irelevante :D
- Publicitate -

CELE MAI NOI ARTICOLE

- Publicitate -

LASĂ UN MESAJ

Introdu comentariul tău.
Introdu aici numele tău
Captcha verification failed!
Scorul utilizatorului captcha a eșuat. Contactează-ne!

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

- Publicitate -

Pe subiecte similare

- Publicitate -

Acest site folosește cookie-uri pentru îmbunătățirea experienției de navigare.
Pentru detalii, consultă politica noastră de confidențialitate.