În ziua de astăzi mulți dezvoltatori de jocuri au început să evite jocurile open world fiindcă necesită mult timp pentru dezvoltare, bugete mai mari și nu le pot lansa la fel de repede cum fac cu alte jocuri.
Motivul principal este banii. Vor să facă bani repede și fără prea mare stres. De preferat, ar fi să lanseze câte un joc în fiecare an să aibe o continuitate.
Bethesda a decis să aleagă calea grea și s-a apucat de dospit la Fallout 4 de acum câțiva ani și peste câteva luni îl vom putea servi și noi.
Într-un nou video, Game Director-ul jocului, Todd Howard ne povestește cât de importantă este atenția la detalii pentru echipa sa, de câte ori s-au gândit să îmbunătățească un anumit concept, chiar și panourile de control + butoanele de pe ele au fost “trecute prin mai multe ape” astfel încât să confere acel realism și acea atmosferă demnă de un joc Fallout.
Chiar și după concept art putem vedea că echipa lui Todd a fost foarte plină de idei pe care mă aștept să le văd implementate în joc.
De asemenea, din câte am înțeles, va fi și un sistem meteorologic nou în care vom avea parte de furtuni radioactive care traversează întreaga hartă și care ne pot afecta personajul.
Să vedem ce mai aflăm de la Gamescom zilele astea.