Succesul consolei PlayStation 4 crește exponențial pe zi ce trece pe tot mapamondul și nu doar din cauza jocurilor apărute pentru ea, ci și pentru posibilitatea de a efectua transmisii live de gameplay prin intermediul serviciilor Twitch și Ustream.
Consider că posibilitatea de a face stream fără a avea nevoie de echipament hardware suplimentar ca placă de captură și PC reprezintă un mare pas înainte. Acum creatorilor de conținut digital le va mult mai ușor să își facă treaba pe această platformă.
Mai multe detalii despre acest “serviciu” din cadrul consolei PS4 puteți afla citind comunicatul oficial de presă de mai jos. Enjoy! 😀
Sony Computer Entertainment America (SCEA) şi Sony Computer Entertainment Europe (SCEE) anunţă că sute de mii de utilizatori de PlayStation®4 au profitat de capabilităţile integrate de partajare ale consolei PS4. Există deja în jur de 800.000 de transmisii de gameplay live şi peste 7.1 milioane de sesiuni de joc desfăşurate cu spectatori prin intermediul platformelor de streaming online, Twitch şi Ustream, totalizând peste 20 de milioane de minute de gameplay live partajate de pe console PS4™.*1
“PlayStation 4 a fost conceput pentru ca utilizatorii să poată partaja experienţele lor din jocuri, dar interesul pentru serviciile de streaming ne-au întrecut toate aşteptările”, a declarat Shuhei Yoshida, Preşedintele Sony Computer Entertainment Worldwide Studios. “Suntem încântaţi să vedem entuziasmul cu care utilizatorii partajează clipuri de gameplay live de pe consolele PS4 şi suntem convinşi că ei vor contribui la evoluţia gaming-ului social în anii următori.”
Zece procente din conţinutul găzduit de Twitch provine de la console PS4, care a fost lansată pe 15 noiembrie în S.U.A. şi Canada şi pe 29 noiembrie în Europa, Australasia şi America Latină.*2 Ustream a înregistrat un timp mediu de 31 minute de material partajat pe cap de utilizator.*3 Printre cele mai populare jocuri ale căror gameplay a fost partajat se numără Battlefield 4™ de la Electronic Arts Inc., Killzone™ Shadow Fall al Sony Computer Entertainment Worldwide Studios (SCE WWS) şi Call of Duty®: Ghosts distribuit de Activision.
După evenimentul de lansare cu cel mai mare succes din istoria PlayStation® , demonstrată de cele peste 2.1 milioane de unităţi PS4 vândute la nivel global, utilizatorii noii console folosesc pe deplin capabilităţile de streaming oferite de sistem , disponibile în mod gratuit, pentru a partaja momentele favorite din jocuri, pentru a comunica cu prietenii şi pentru a forma noi comunităţi. Toate capabilităţile sociale pot fi accesate cu uşurinţă prin intermediul butonului “SHARE” de pe controllerul wireless DUALSHOCK®4, care a fost apăsat până la ora actuală de peste 10.9 milioane ori*4.
Consola PS4 în 2014
Capabilităţile sociale ale sistemului PS4 se vor extinde în 2014 odată cu lărgirea portofoliului de jocuri cu tiluri mult aşteptate precum inFAMOUS™: Second Son şi MLB 2014: The Show de la SCE WWS, dar şi jocuri precum Destiny™ de la Activision, Watch_Dogs™ de la Ubisoft Entertainment, respectiv The Order 1886TM şi DriveClub™ de la SCE WWS. Fieacre titlu va fi o nouă mărturie a nivelului tehnologic avansat al consolei, oferind grafică şi gameplay uimitoare.