Având în vedere toate problemele pe care le-a avut Netflix în ultimele luni, deja nu mai putem vorbi despre atragerea unor audiențe noi, ci mai degrabă despre o luptă continuă pentru a pierde cât mai puțini abonați. Ca parte a acestui plan, compania a anunțat pe 13 octombrie pe blogul oficial că noul abonament care include reclame va deveni disponibil în mai puțin de o lună.
Noua subscripție se numește Basic with Ads și va avea un preț mai mic – 6.99 dolari în Statele Unite și 4.99 lire în Regatul Unit. Serviciul va fi disponibil inițial în 12 țări, printre care și Australia, Brazilia, Franța, Germania sau Spania. Din păcate încă nu există informații și despre România, însă dacă se va bucura de succes în celelalte regiuni, cu siguranță fenomenul se va propaga rapid și în celelalte țări. “Deși este încă foarte devreme, suntem mulțumiți de interesul atât din partea consumatorilor, cât și al comunității de publicitate – și nu putem fi mai încântați de ceea ce urmează. Pe măsură ce învățăm și îmbunătățim experiența, ne așteptăm să lansăm în mai multe țări în timp” a declarat pe blog Greg Peters, Chief Operating Officer și Chief Product Officer la Netflix.
Pe scurt, abonamentul Basic with Ads va oferi tot ce oferă varianta Basic, cu mici modificări. Calitatea video va fi de până la 720p/HD, utilizatorii vor urmări în medie în jur de 4-5 minute de reclame pe oră și nu vor avea posibilitatea să descarce titluri pentru a le urmări în modul offline. Conform informațiilor de pe blog, în momentul lansării, reclamele vor avea o durată de 15 sau 30 de secunde și vor fi redate înainte și în timpul filmelor.
Află mai multe despre noul abonament din conferința de presă organizată de Netflix pe 13 octombrie: