Deși Leica este cunoscută mai mult pentru camerele foto și lentilele pe care le produce, compania s-a decis să se extindă și către alte domenii. După ce a trecut de la Huawei la Xiaomi pe partea de smartphone-uri, Leica plănuiește acum să intre și pe piața televizoarelor, cu ajutorul celor de la Hisense. Și nu orice model, ci unul laser. Anunțul a fost făcut public pe 2 august, chiar pe site-ul oficial Leica.
Televizoarele laser fac parte într-un fel din familia videoproiectoarelor, însă întregul ansamblu este mult mai complex decât un proiector care este folosit în combinație cu un ecran de proiecție clasic. Acestea se bazează pe tehnologia de proiecție cu focalizare ultra-scurtă și pe un ecran ALR (care reflectă lumina ambientală). În plus, sunt echipate și cu difuzoare, o platformă smart și un tuner TV. Cei de la Hisense au deja în portofoliu astfel de modele.
„Divertismentul home cinema este o piață în creștere rapidă, iar extinderea ofertei de produse Leica în acest segment reprezintă o oportunitate promițătoare de a încânta noii clienți cu produsele premium Leica. În calitate de lider de tehnologie și de piață în domeniul sistemelor TV cu laser, Hisense este partenerul ideal pentru a arăta capacitatea producțiilor de filme 4k de înaltă definiție într-o experiență cinematografică de neuitat, chiar acasă. Suntem încântați să vă prezentăm Leica Cine 1 la IFA, primul televizor laser cu calitatea superioară Leica”, a declarat Matthias Harsch, CEO al Leica Camera AG.