CEO-ul Respawn Entertainment, Vince Zampella, a fost desemnat de EA drept noul șef al francizei Battlefield

respawn-dice-vince-zampella

EA face o schimbare majoră la nivel de management al francizei Battlefield, punându-l pe Vince Zampella, CEO-ul Respawn Entertainment care a coordonat îndrăgitele Titanfall și Apex Legends, pe poziția de șef al seriei, potrivit unui articol GameSpot publicat joi.

Pe lângă faptul că Zampella este noul supraveghetor al francizei, EA intenționează să construiască un univers interconectat Battlefield, a spus cofondatorul Respawn pentru GameSpot. Pentru a-și arăta sprijinul față de această inițiativă, EA creează o nouă echipă, cu sediul în Seattle, concentrată pe „injectarea mai multor povești în universul Battlefield”, condusă de veteranul Halo, Marcus Lehto, în timp ce dezvoltatorul Ripple Effect, care a fost responsabil pentru modul Portal din Battlefield 2042, lucrează la „o nouă experiență Battlefield în Battlefield 2042” — cine s-ar fi gândit?!?

Schimbările apar la scurt timp după ce Battlefield 2042 s-a lansat global într-un stadiu departe de a fi cel final pe 19 noiembrie. Jocul multiplayer a fost lansat cu unele bug-uri flagrante, DICE lansând trei update-uri majore de atunci în încercarea de a-și mai repara greșelile. Chiar și-așa, numărul jucătorilor Battlefield 2042 de pe Steam a scăzut deja cu 70% de la lansare, ceea ce ar putea fi un semnal de alarmă serios că oamenii lasă deja în urmă unul dintre cele mai mari titluri ale anului din portofoliul EA.

Noul rol al lui Zampella ar putea indica faptul că EA dorește să injecteze în franciza Battlefield o parte din ceea ce a făcut ca battle royale-ul free-to-play Apex Legends să aibă atât de mult succes. Deși Zampella nu a confirmat pentru GameSpotBattlefield va ajunge să fie free-to-play, el a spus că EA „explorează orice posibilitate”. Iar atâta timp cât atât Apex Legends, cât și Battlefield vin pe smartphone-uri, poate că EA are în vedere strategii similare pentru fiecare serie.

Ca parte a schimbării, directorul general al DICE, Oskar Gabrielson, a plecat din companie pentru a „urmări o nouă încercare în afara EA”, potrivit GameSpot. „Voi fi aici pentru a sprijini tranziția în următoarele câteva luni înainte de a pleca în noua mea aventură”, a spus Gabrielson pe Twitter.

Și Fawzi Mesmar, designerul șef de la DICE care a lucrat la francizele Battlefield și Star Wars: Battlefront, a părăsit compania după ce Battlefield 2042 a fost lansat, plănuind să facă asta înainte ca ultimul shooter EA să se dovedească atât de neterminat.

Ciprian Ghibirdic
Ciprian Ghibirdic
Joacă avocatul diavolului mai bine decât orice hack & slash. E de evitat angajarea în discuții cu el, căci „angajare” face parte din câmpul lexical al cuvântului „muncă” — de altfel indezirabil. Și, din cuvânt în cuvânt — că tot a învățat din Bee Simulator — a ajuns să scrie la Overheat. Ah, și mai ales „simulare” îi retrezește angoasa existențială, așa că alege să-și petreacă jumătate din zi în „experiențe interactive”, „povești imaculate” și alte pseudonime escapiste pentru jocurile video.
- Publicitate -

CELE MAI NOI ARTICOLE

- Publicitate -

LASĂ UN MESAJ

Introdu comentariul tău.
Introdu aici numele tău
Captcha verification failed!
Scorul utilizatorului captcha a eșuat. Contactează-ne!

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

- Publicitate -

Pe subiecte similare

- Publicitate -

Acest site folosește cookie-uri pentru îmbunătățirea experienției de navigare.
Pentru detalii, consultă politica noastră de confidențialitate.