Numele companiei Facebook este acum Meta. Aceasta lasă în urmă și numele ‘Oculus’

facebook meta

Facebook — compania, nu aplicația de social media — a anunțat că se rebranduiește sub un nou nume de companie-mamă: Meta.

Proaspăt rebotezata companie Meta își retrage și brandul Oculus. Într-un update postat pe Facebook, directorul Andrew Bosworth a subliniat planul gigantului social media de a-și consolida diferitele sale ramuri tehnologice sub un singur nume atotcuprinzător.

VR va fi cea mai imersivă cale prin care oamenii pot accesa metaversul și, uitându-ne la obiectivul nostru de a aduce 1B de oameni în VR, vrem să clarificăm că Quest este un produs Meta.” a scris Bosworth. „Din acest motiv, ne simplificăm arhitectura de brand și ne îndepărtăm de numele Oculus. Începând din primele luni ale lui 2022, în timp veți începe să vedeți trecerea de la Oculus Quest al Facebook la Meta Quest, și de la Oculus App la Meta Quest App.”

Focusul principal al lui Zuckerberg și al companiei sale este acum metaverse-ul, de aceea Facebook a fost redenumită în mod corespunzător Meta, aceeași companie sub altă pălărie care-și va concentra toate resursele pe metaverse și alte tehnologii adiacente. În rest, serviciile de social media precum Facebook, Instagram și WhatsApp vor deveni branduri sub tutela Meta.

De fapt, Zuckerberg a anunțat că, pe viitor, utilizatorii nu vor trebui să folosească Facebook deloc pentru a lucra cu produsele Metaverse, inclusiv cu fostul-Oculus Quest. Renunțarea la aplicația ubicuuă este un pas drastic pentru fosta companie de social media.

Rebrandingul nu este nou în industria tehnologiei. De exemplu, Google a creat o companie-mamă numită Alphabet, pentru care Google este doar o subsidiară.

La sfârșitul zilei, un alt nume nu va schimba esența lui Facebook sau Instagram, dar ne putem aștepta ca Zucc să introducă în viețile utilizatorilor din ce în ce mai multe ispite pentru a-i atrage în metaverse.

 

Ciprian Ghibirdic
Ciprian Ghibirdic
Joacă avocatul diavolului mai bine decât orice hack & slash. E de evitat angajarea în discuții cu el, căci „angajare” face parte din câmpul lexical al cuvântului „muncă” — de altfel indezirabil. Și, din cuvânt în cuvânt — că tot a învățat din Bee Simulator — a ajuns să scrie la Overheat. Ah, și mai ales „simulare” îi retrezește angoasa existențială, așa că alege să-și petreacă jumătate din zi în „experiențe interactive”, „povești imaculate” și alte pseudonime escapiste pentru jocurile video.
- Publicitate -

CELE MAI NOI ARTICOLE

- Publicitate -

LASĂ UN MESAJ

Introdu comentariul tău.
Introdu aici numele tău
Captcha verification failed!
Scorul utilizatorului captcha a eșuat. Contactează-ne!

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

- Publicitate -

Pe subiecte similare

- Publicitate -

Acest site folosește cookie-uri pentru îmbunătățirea experienției de navigare.
Pentru detalii, consultă politica noastră de confidențialitate.