Serialul fenomen al Netflix, Squid Game, a depășit Bridgerton pentru a deveni cea mai mare lansare a unui serial de pe platforma de streaming. Peste 111 milioane de oameni au urmărit cel puțin 2 minute din serial în primele patru săptămâni, a anunțat Netflix.
- Squid Game, Season 1 — 111 million
- Bridgerton, Season 1 — 82 million
- Lupin, Part 1 — 76 million
- The Witcher, Season 1 — 67 million
- Sex/Life, Season 1 — 67 million
- Stranger Things 3 — 67 million
- Money Heist, Part 4 — 65 million
- Tiger King, Season 1 — 64 million
- The Queen’s Gambit — 62 million
- Sweet Tooth, Season 1 — 60 million
- Emily in Paris, Season 1 — 58 million
Squid Game e cu mult în fața primului sezon din Bridgerton, care a adunat 82 de milioane de vizualizări, și a celor 67 de milioane de vizualizări ale sezonului 1 din The Witcher.
Conform statisticilor Netflix, o vizualizare este contorizată atunci când un cont urmărește o bucată de conținut timp de cel puțin 2 minute, așa că nu putem ști câți oameni au urmărit măcar un episod sau câți au terminat serialul. Dar, în funcție de această contorizare a Netflix, știm că Squid Game a ieșit indubitabil învingător.
Squid Game este o dramă coreeană de supraviețuire despre un grup de oameni care trebuie să lupte unii cu alții în jocuri ale copilăriei mortale pentru a-și achita datoriile (de data asta fiind vorba literalmente de bani).
Creatorul și regizorul Hwang Dong-hyuk a declarat pentru Variety că a venit cu ideea pentru Squid Game în 2008, când povestea era gândită pentru formatul de film. Cu toate acestea, studiourile de film coreene au refuzat să-l finanțeze din cauza temelor violente care sunt abordate.