Sistemul de achievements al Epic Store se lansează săptămâna viitoare

Epic Games a anunțat că lansează sistemul Epic Achievements pe Epic Games Store. Începând de săptămâna viitoare, jucătorii pot începe să câștige XP prin completarea de Epic Achievements în anumite titluri.

Primele jocuri care vor include achievement-uri sunt Rocket League, Hades, Pillars of Eternity, Kena: Bridge of Spirits, Zombie Army 4 și Alan Wake Remastered. De asemenea, Epic oferă un set de instrumente pentru dezvoltatori pentru a implementa facil noile achievement-uri pentru gaming pe PC prin Epic Games Store, deci mai multe jocuri vor oferi suport pentru această caracteristică până la finalul anului.

Există patru niveluri de Epic Achievements, fiecare venind cu un interval de XP. Achievement-urile de bronz oferă între 5-45 XP, cele de argint 50-95 XP, de aur 100-200 XP, iar platină fix 250 XP. De notat: achievement-ul de platină este acordat numai după acumularea a 1000 XP în respectivul joc.

Utilizatorii au acum și o pagină dedicată pentru achievement-uri unde își pot urmări progresul și își pot etala realizările. Achievement-urile pot fi văzute și pe paginile cu detalii ale jocurilor din store.

Chiar dacă Epic Games Store a introdus deja achievement-urile anul trecut, acestea erau dedicate exclusiv dezvoltatorilor; au fost operate și deținute pe deplin de dezvoltatori, în funcție de joc. Noul sistem de Epic Achievements se aplică platformei în sine, la fel ca pe Steam, PlayStation și Xbox.

În plus, achievement-urile dezvoltatorilor nu vor dispărea dacă aceștia le dețin deja și aleg să nu folosească sistemul Epic Achievements. Jucătorii care au obținut achievement-uri de dezvoltatori în trecut le vor păstra în continuare. Dacă dezvoltatorii aleg să integreze și noul sistem Epic Achievement, progresul și XP-ul se cumulează.

Ciprian Ghibirdic
Ciprian Ghibirdic
Joacă avocatul diavolului mai bine decât orice hack & slash. E de evitat angajarea în discuții cu el, căci „angajare” face parte din câmpul lexical al cuvântului „muncă” — de altfel indezirabil. Și, din cuvânt în cuvânt — că tot a învățat din Bee Simulator — a ajuns să scrie la Overheat. Ah, și mai ales „simulare” îi retrezește angoasa existențială, așa că alege să-și petreacă jumătate din zi în „experiențe interactive”, „povești imaculate” și alte pseudonime escapiste pentru jocurile video.
- Publicitate -

CELE MAI NOI ARTICOLE

- Publicitate -

LASĂ UN MESAJ

Introdu comentariul tău.
Introdu aici numele tău
Captcha verification failed!
Scorul utilizatorului captcha a eșuat. Contactează-ne!

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

- Publicitate -

Pe subiecte similare

- Publicitate -

Acest site folosește cookie-uri pentru îmbunătățirea experienției de navigare.
Pentru detalii, consultă politica noastră de confidențialitate.