Fortnite a primit o linie de articole vestimentare inspirate de casa de modă de lux spaniolă Balenciaga, a anunțat Epic Games.
Seria, denumită „Balenciaga Fit Set”, include patru outfituri noi, pe lângă alte iteme cum ar fi rucsacuri, târnăcoape, wraps, un planor și un emote. Vor fi, de asemenea, spray-uri gratuite, un Hub Strange Times Featured și o campanie live „Fortography”.
Skinurile sunt inspirate de „look-urile de arhivă ale casei de modă de lux Balenciaga”, însă unele „look-uri” vor veni sub forma unor produse pe care oamenii chiar le pot cumpăra — în viața reală, nu metaverse. De exemplu, versiunea reală a hoodie-ului alb cu sigla Fortnite va fi disponibilă pentru cumpărare la prețul amețitor de $725 (3.055 lei).
Pe lângă hanoracul purtat de câinele pug antropomorf, colecția va mai include un tricou alb cu același logo banal imprimat pe față, care — stați jos pentru asta — va costa $425 (1.800 lei). În condițiile în care există Dragonu’ Roșu întocmai ca să nu arunce părinții banii pe toate capriciile nevinovate ale plozilor, cred că să le vinzi unor copii doar noțiunea asta depravată de preț este un demers prea cras ca să fie trecut cu vederea.
Recent mi-am descărcat nervii pe disonanța de identitate dintre Fortnite și alte brand-uri când cei de la Epic au ales să se asocieze cu Martin Luther King Jr. Dacă ar trebui să fac o analiză de fiecare dată când niște fat cats ignoră complet esența produsului/serviciului companiei lor, ar însemna să fac tendinită de la atâta tiradă a plângerilor.