Următorul Mass Effect pare că va folosi Unreal Engine

Un nou post de director tehnic la Bioware indică faptul că următorul Mass Effect va fi bazat pe Unreal Engine. În descrierea postului, „Experiența cu UnrealEngine4 +” este listată ca un punct forte, sugerând cu tărie că misteriosul titlu Mass Effect ar putea fi construit pe Unreal Engine 4 — sau chiar Unreal Engine 5, asemenea lui Black Myth: Wukong.

Merită menționat că nimic nu este confirmat oficial. Descrierea jobului încă menționează motorul grafic Frostbite în introducere, care a fost folosit și pentru Mass Effect: Andromeda. Chiar dacă Frostbite Engine este renumit în anumite genuri — cum ar fi first-person shooters — se pare că i-au ieșit la iveală o mulțime de provocări și probleme tehnice în timpul dezvoltării Mass Effect: Andromeda.

Andromeda — și următorul proiect al BioWare de la acea vreme, Anthem — au pierdut ceva în tranziția de la Unreal la Frostbite, ceea ce a fost evident în elemente precum animația din lumea ambientală. Unde un club de noapte din originalele Mass Effect avea zeci de personaje care dansau, personajele din Anthem rămâneau nemișcate până când interacționai cu ele.

Pentru EA, farmecul motorului Frostbite era că economisea bani. Întrucât deținea tehnologia, nu trebuia să încheie acorduri de licențiere cu Epic Games sau alte firme terțe.

Următorul Mass Effect e la o distanță de ani buni și, luând asta în considerare, putem presupune că Frostbite va fi depășit grafic de Unreal Engine 5 între timp. O întoarcere la Unreal Engine pentru următorul joc Mass Effect — motor grafic care este utilizat în trilogia originală și în remasterizarea Mass Effect Legendary Edition — ar avea mult sens.

Ciprian Ghibirdic
Ciprian Ghibirdic
Joacă avocatul diavolului mai bine decât orice hack & slash. E de evitat angajarea în discuții cu el, căci „angajare” face parte din câmpul lexical al cuvântului „muncă” — de altfel indezirabil. Și, din cuvânt în cuvânt — că tot a învățat din Bee Simulator — a ajuns să scrie la Overheat. Ah, și mai ales „simulare” îi retrezește angoasa existențială, așa că alege să-și petreacă jumătate din zi în „experiențe interactive”, „povești imaculate” și alte pseudonime escapiste pentru jocurile video.
- Publicitate -

CELE MAI NOI ARTICOLE

- Publicitate -

LASĂ UN MESAJ

Introdu comentariul tău.
Introdu aici numele tău
Captcha verification failed!
Scorul utilizatorului captcha a eșuat. Contactează-ne!

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

- Publicitate -

Pe subiecte similare

- Publicitate -

Acest site folosește cookie-uri pentru îmbunătățirea experienției de navigare.
Pentru detalii, consultă politica noastră de confidențialitate.