Starfield nu ajunge și pe PS5, spune Bethesda

Directorii Bethesda și Xbox au subliniat din nou că Starfield este exclusiv pentru Xbox și nu va mai veni pe nicio consolă PlayStation în viitor.

Informația se știa deja de la finalul trailerului de mai sus, însă unii au refuzat să accepte realitatea. Și-anume, utilizatorii de pe Twitter.

Vicepreședintele de marketing global al lui Bethesda, Pete Hines, și managerul general al Xbox, Aaron Greenberg, s-au aruncat în gloatele de pe Twitter pentru a înăbuși speculațiile. Unele dintre lucrurile pe care Hines le-a spus în timpul unui stream Bethesda la Gamescom 2021 au fost interpretate greșit de unii ca un semn că Starfield ar putea veni pe PS5 în viitor.

„Nu este vorba de o situație de tipul  ‘scuze, nu veți mai juca niciodată ceva de la Bethesda’ a explicat el. „Sigur, vor exista titluri pe care nu le veți putea juca pe PlayStation”.

Această afirmație a fost interpretată de unii drept indiciu că Starfield nu va rămâne exclusiv Xbox pentru totdeauna, dar Hines și Greenberg au clarificat situația pe Twitter.

https://twitter.com/aarongreenberg/status/1432457510464622595?s=20

Când i s-a atras atenția lui Greenberg că sintagma „lansare exclusivă” ar putea fi interpretată drept timed exclusive, Greenberg a răspuns iar: „Am încercat să fim cât mai clari posibil, nu e vorba de timed exclusive.

Starfield a făcut parte din Showcase-ul Xbox și Bethesda de la E3 2021, marcând prima dată când acest titlu a fost arătat după anunțul inițial din 2018.

Starfield este următorul mare RPG al creatorilor The Elder Scrolls V: Skyrim, anunțat inițial în iunie 2018 cu un teaser. Arhicunoscutul și mematul Todd Howard a spus că este un joc pe care a vrut să-l facă „de foarte, foarte mult timp”.

Ciprian Ghibirdic
Ciprian Ghibirdic
Joacă avocatul diavolului mai bine decât orice hack & slash. E de evitat angajarea în discuții cu el, căci „angajare” face parte din câmpul lexical al cuvântului „muncă” — de altfel indezirabil. Și, din cuvânt în cuvânt — că tot a învățat din Bee Simulator — a ajuns să scrie la Overheat. Ah, și mai ales „simulare” îi retrezește angoasa existențială, așa că alege să-și petreacă jumătate din zi în „experiențe interactive”, „povești imaculate” și alte pseudonime escapiste pentru jocurile video.
- Publicitate -

CELE MAI NOI ARTICOLE

- Publicitate -

LASĂ UN MESAJ

Introdu comentariul tău.
Introdu aici numele tău
Captcha verification failed!
Scorul utilizatorului captcha a eșuat. Contactează-ne!

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

- Publicitate -

Pe subiecte similare

- Publicitate -

Acest site folosește cookie-uri pentru îmbunătățirea experienției de navigare.
Pentru detalii, consultă politica noastră de confidențialitate.