Sifu, jocul de acțiune kung-fu, se lansează (tot) în februarie 2022

Sifu, jocul cu arte marțiale al dezvoltatorilor Absolver, are în sfârșit o dată de lansare. Sifu se lansează pe 22 februarie, 2022, după cum a fost anunțat la Opening Night Live din cadrul Gamescom 2021 printr-un trailer foarte satisfăcător.

Sifu te pune în pielea unui maestru în arte marțiale care îmbătrânește treptat, gameplay-ul fiind mai mult decât similar cu cel din Absolver; luptă fizică detaliată până la cele mai mici flexări de mușchi și control sporit asupra personajului care execută mișcările.

Unul dintre principalele atuuri ale jocului este că personajul tău îmbătrânește de fiecare dată când este învins, transformându-se în fața ochilor tăi dintr-un tânăr elev cu fața blajină, într-un maestru întărit și calculat — sperând că prin aceeași schimbare vei trece și tu, jucătorul, prin prisma abilităților perfecționate. Într-un interviu pentru IGN, dezvoltatorul Sloclap a confirmat că mecanica de îmbătrânire este o metaforă pentru înțelepciunea pe care o câștigă artiștii marțiali cu vârsta.

Noul trailer prezintă un amestec între locații nou prezentate și cele deja cunoscute din trailere anterioare. Avem un club de noapte trendy plin de sticle gata să fie sparte și o galerie de artă în care să decimăm lucrări neprețuite. Există chiar și o cameră cu o perie de cerneală suspendată pe care o poți folosi ca să desenezi pe podea… dacă îi arunci pe băieții răi în ea. Fizica e tare! (mă rog, moale în cazul ăsta).

Tot la Gamescom a fost anunțată și ediția Digital Deluxe, care include jocul de bază, acces anticipat cu 48 de ore înaintea lansării, un artbook digital și coloana sonoră originală, scrisă de compozitorul Howie Lee din Beijing.

Sifu va fi disponibil pe PS4, PS5 și PC via Epic Games (exclusiv pentru o perioadă limitată de timp).

Ciprian Ghibirdic
Ciprian Ghibirdic
Joacă avocatul diavolului mai bine decât orice hack & slash. E de evitat angajarea în discuții cu el, căci „angajare” face parte din câmpul lexical al cuvântului „muncă” — de altfel indezirabil. Și, din cuvânt în cuvânt — că tot a învățat din Bee Simulator — a ajuns să scrie la Overheat. Ah, și mai ales „simulare” îi retrezește angoasa existențială, așa că alege să-și petreacă jumătate din zi în „experiențe interactive”, „povești imaculate” și alte pseudonime escapiste pentru jocurile video.
- Publicitate -

CELE MAI NOI ARTICOLE

- Publicitate -
- Publicitate -

Pe subiecte similare

- Publicitate -

Acest site folosește cookie-uri pentru îmbunătățirea experienției de navigare.
Pentru detalii, consultă politica noastră de confidențialitate.