Halo Infinite se lansează pe 8 decembrie 2021

Halo Infinite, jocul cu care speră Microsoft să revină la gloria de odinioară în gaming, se lansează pe 8 decembrie. Data respectivă a apărut astăzi pe Microsoft Store și probabil va fi confirmată la Opening Night Live de la Gamescom 2021. Tom Warren de la The Verge a confirmat, de asemenea, informația.

Inițial era vorba ca Halo Infinite să se lanseze împreună cu noua generație de console Xbox, Series X|S, pe 10 noiembrie 2020. Planurile au fost date peste cap însă când o mică pandemie și-a băgat nasul în dezvoltarea jocului.

Astfel, drumul până la lansare a fost cam nesigur, dovadă fiind că Microsoft l-a adus până și pe Joseph Staten, veteranul de la Bungie. Cu o expertiză scenaristică în primele 3 jocuri Halo și cu un roman din aceeași franciză foarte bine primit de fani, Staten avea să fie liderul de proiect pentru campania din Infinite.

Pe Microsoft Store e listată doar campania jocului, căci modul multiplayer este (și va rămâne) gratuit pe Xbox și PC. Cu toate că Microsoft nu a lăsat să mai alunece vreun detaliu pe internet de la demoul de anul trecut — care a născut și infamul Craig meme — primul preview al modului multiplayer a fost întocmai ce așteptau fanii vechilor Halo să joace.

Data oficială de lansare vine la doar câteva zile după ce 343 Industries a dezvăluit că Halo Infinite nu va fi lansat cu campanie co-op și Forge. Modul co-op cu prietenii ar trebui să apară în sezonul doi al Halo Infinite, la aproximativ trei luni de la lansare. Modul Forge, care permite jucătorilor să personalizeze și să partajeze hărți, nu va fi prezent decât la aproximativ șase luni de la lansare.

Cele două componente sunt arhipopulare în comunitatea Halo, însă, chiar dacă vor lipsi la lansare, campania și multiplayerul din Halo Inifnite se lansează pe 8 decembrie și vor fi disponibile pe Xbox Series X|S și PC.

Ciprian Ghibirdic
Ciprian Ghibirdic
Joacă avocatul diavolului mai bine decât orice hack & slash. E de evitat angajarea în discuții cu el, căci „angajare” face parte din câmpul lexical al cuvântului „muncă” — de altfel indezirabil. Și, din cuvânt în cuvânt — că tot a învățat din Bee Simulator — a ajuns să scrie la Overheat. Ah, și mai ales „simulare” îi retrezește angoasa existențială, așa că alege să-și petreacă jumătate din zi în „experiențe interactive”, „povești imaculate” și alte pseudonime escapiste pentru jocurile video.
- Publicitate -

CELE MAI NOI ARTICOLE

- Publicitate -

LASĂ UN MESAJ

Introdu comentariul tău.
Introdu aici numele tău
Captcha verification failed!
Scorul utilizatorului captcha a eșuat. Contactează-ne!

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

- Publicitate -

Pe subiecte similare

- Publicitate -

Acest site folosește cookie-uri pentru îmbunătățirea experienției de navigare.
Pentru detalii, consultă politica noastră de confidențialitate.