Skyrim depășește până și Resident Evil 4 la numărul de relansări

La aproape un deceniu de la lansarea inițială, Bethesda anunță că Skyrim, acest copil mult prea răsfățat al lui Todd Howard, se relansează cu nou conținut. Preluând totodată titlul de „jocul cu cele mai multe relansări din istorie” de la Resident Evil 4, Skyrim Anniversary Edition marchează un deceniu de la lansarea de pe 11 noiembrie 2011 a celebrului RPG.

Astfel, Anniversary Edition se lansează pe 11 noiembrie 2021, incluzând tot ce se regăsește deja în Special Edition alături de 500 piese de conținut din Creation Club (questuri, arme, dungeonuri, boși și altele asemenea).

Toți deținătorii curenți de Special Edition pe PlayStation 5 și Xbox Series X | S — la care se adaugă și abonații la Game Pass pe console — vor primi un upgrade gratuit la grafica next-gen (texturi de înaltă rezoluție, efecte vizuale îmbunătățite). Și aceștia vor gusta dintr-o mică felie de Creation Club, prin modurile de pescuit, survival, dar și câteva quest-uri.

!! În anunțul oficial nu este precizat dacă și deținătorii de Special Edition pe PC vor beneficia de upgrade-ul gratuit !!

Deci, ca să recapitulăm: Skyrim Anniversary Edition e versiunea atotcuprinzătoare care include tot ce se regăsește în Special Edition (add-on-urile Dawnguard, Hearthfire și Dragonborn împreună cu noul upgrade de grafică next-gen) + o tonă de conținut din Creation Club. Cei care au cumpărat deja Special Edition beneficiază gratuit de grafica îmbunătățită, dar și de modul survival, de pescuit și câteva quest-uri.

Totul clar? Bun. Pregătiți-vă să auziți în curând și câte milioane de copii mai vinde noua versiune pe lângă cele deja 30 de până acum, cumulate de jocul inițial și variantele Special Edition, Legendary Edition și VR.

 

Ciprian Ghibirdic
Ciprian Ghibirdic
Joacă avocatul diavolului mai bine decât orice hack & slash. E de evitat angajarea în discuții cu el, căci „angajare” face parte din câmpul lexical al cuvântului „muncă” — de altfel indezirabil. Și, din cuvânt în cuvânt — că tot a învățat din Bee Simulator — a ajuns să scrie la Overheat. Ah, și mai ales „simulare” îi retrezește angoasa existențială, așa că alege să-și petreacă jumătate din zi în „experiențe interactive”, „povești imaculate” și alte pseudonime escapiste pentru jocurile video.
- Publicitate -

CELE MAI NOI ARTICOLE

- Publicitate -

LASĂ UN MESAJ

Introdu comentariul tău.
Introdu aici numele tău
Captcha verification failed!
Scorul utilizatorului captcha a eșuat. Contactează-ne!

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

- Publicitate -

Pe subiecte similare

- Publicitate -

Acest site folosește cookie-uri pentru îmbunătățirea experienției de navigare.
Pentru detalii, consultă politica noastră de confidențialitate.