Un exploit permite promovarea incorectă a jocurilor pe Steam

Steam are în ultimul timp parte de o groază de probleme. Acuzații despre modul cum gestionează jocurile care intră la vânzare (cum ar fi Rape Day) sau cum nu promovează suficient dezvoltatorii independenți și mai nou aflăm că unii developeri se folosesc de un exploit pentru a-și promova jocurile.

Pe scurt: jocurile noi care apar pe pagina principală Steam drept “Upcoming” iau în calcul mai mult decât ar trebui data de lansare, care aparent poate să fie modificată de oricâte ori își doresc devii, astfel încât algoritmul platformei le va acorda o poziție de vizibilitate mai avantajoasă. Și din acest motiv apar unele anomalii, precum jocuri care își schimbă săptămânal data de lansare pentru a submina alți competitori cinstiți.

Steam

Acum că am prezentat problema, îmi permit să prezint câteva soluții simple care putea să remedieze problema: să existe o limită de câte ori poți schimba data de lansare. În mod normal, la alte case mai mari au existat în unele cazuri 2 sau 3 amânări pentru un titlu relativ important.

Dacă problema este așa simplă de ce nu este deja rezolvată? Ei bine, la prima vedere pare ceva mărunt, dar într-o companie de nivelul lui Valve necesită extrem mult timp de gândire, deoarece sunt mulți factori pe care ar trebui să îi ia în considerare. De exemplu, cum procedează după ce se epuizează presupusa limită? Verifică un angajat manual în cazul în care au un “red flag” sau îți toci nervii până cineva îți va răspunde la un amărât de ticket.

- Publicitate -

CELE MAI NOI ARTICOLE

- Publicitate -

LASĂ UN MESAJ

Introdu comentariul tău.
Introdu aici numele tău
Captcha verification failed!
Scorul utilizatorului captcha a eșuat. Contactează-ne!

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

- Publicitate -

Pe subiecte similare

- Publicitate -

Acest site folosește cookie-uri pentru îmbunătățirea experienției de navigare.
Pentru detalii, consultă politica noastră de confidențialitate.