După lansarea IGTV (un Youtube al Instagramului) care a însemnat intrarea pe piața de distribuire de conținut video creat de utilizatori Instagram a decis că trebuie să se extindă pe o nouă piață, cea de shopping online.
Ei bine, dacă analizăm evoluția aplicației nu ar trebui să ne mire această mișcare. Unele funcții care ajută la vânzarea de produse sunt deja implementate în aplicație. De exemplu, faptul că se există conturi de afaceri și posibilitatea de tag la produsele din fotografii.
Deci cum diferă noua aplicație?
În primul rând, va fi o aplicație separată, ceea ce înseamnă că aplicația obișnuită Instagram va rămâne așa cum o știm. Astfel nu se va ajunge la o interfață aglomerată cu grupuri cu vânzări, pagini la care poți jura cu mâna pe DOOM că nu ai dat like și reclame care nu te interesează.
În al doilea rând, fiind o aplicație legată de contul principal, aceasta le va oferi utilizatorilor oferte relevante, bazate pe istoricul de activitate. Cel puțin avem speranța că vor fi mai relevante decât reclamele primite prin intermediul cookie-urilor.
De menționat ar mai fi faptul că în acest moment sunt active 25 de milioane de conturi business, dintre care 2 milioane investesc în reclame (asta pentru cei care încă se întreabă cum se monetizează Instagram). Un alt lucru interesant este faptul că se mai lucrează și la o aplicație pentru mesagerie, Direct.
Din păcate nu avem nicio dată de lansare pentru proiectele viitoare.
[Sursa: The Verge]