Skype revine la origini

Skype își redirecționează atenția spre utilizatorii care l-au urcat pe culmile succesului. Într-o postare recentă pe blogul Microsoft, echipa din spatele Skype a prezentat pe larg cele mai recente planuri pe care le au în legătură cu platforma de comunicare.

De-a lungul anilor, Skype a trecut de la un serviciu peer-to-peer căruia popularitatea i-a crescut treptat, la principala unealtă de comunicare folosită atât de consumatorii obișnuiți cât și în mediul business o data cu trecerea sub tutelă Microsoft, și, în prezent, la un serviciu care își găsește cu greu locul între atâtea medii de comunicare.

Situația actuală este și cea care l-a împins pe Peter Skillman, directorul de design însărcinat cu brandurile Skype și Outlook să anunțe un nou rebranding la nivel de user interface, rebranding ce va fi sinonim cu “simplitate și familiaritate” pentru utilizatori.

Astfel, în urmă redesign-ului, Skype va avea o interfață mult mai aerisită, astfel încât utilizatorii să poată ajunge mai ușor la motivele pentru care folosesc aplicația: pentru a iniția apeluri sau pentru a scrie mesaje.

Versiunea de desktop va fi, de asemenea, supusă unui redesign, urmând că această să devină ceva mai asemănătoare cu variantă mobilă, pentru a creă o experiență unitară de utilizare între dispozitive.

Echipă Skype anunța că a lucrat împreună cu consumatori pentru a le înțelege interacțiunea cu produsul astfel încât să le optimizeze experiență în utilizare. De asemenea, aceștia subliniază că iau în considerare feedback-ul primit și își invită utilizatorii să își exprime nemulțumirile pentru a crea, împreună, o aplicație mai bună.

Sursa: [The Verge]

- Publicitate -

CELE MAI NOI ARTICOLE

- Publicitate -

LASĂ UN MESAJ

Introdu comentariul tău.
Introdu aici numele tău
Captcha verification failed!
Scorul utilizatorului captcha a eșuat. Contactează-ne!

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

- Publicitate -

Pe subiecte similare

- Publicitate -

Acest site folosește cookie-uri pentru îmbunătățirea experienției de navigare.
Pentru detalii, consultă politica noastră de confidențialitate.