A mai rămas doar o lună până la lansarea noului God Of War pentru PS4, iar Sony împreună cu studioul din spatele jocului, Santa Monica, au început să ne dezvăluie mai multe informații despre proiectul lor; mai exact 15 minute in-game de acțiune pură cum numai Kratos poate să livreze.
Noul titlu al seriei este un fel de reboot al francizei în sensul în care deși continuitatea jocurilor precedente rămâne canonică, povestea renunță la mitologia greacă în favoarea celei nordice. Kratos, mai mare și mai bărbos ca niciodată, are acum un fiu, pe Atreus, pe care trebuie să îl învețe ce înseamnă arta războiului. Spre deosebire de titlurile precedente, noul God Of War nu se prezintă ca un hack’n’slash; jocul comportându-se mai mult ca un action RPG la persoana a treia.
Cum lansarea de pe 20 aprilie vine cu pași repezi, campania de marketing pentru joc este in toi. TV Commercial-ul CGI de mai jos este exact genul de reclamă epică pe care numai Santa Monica Studio o putea concepe.