eSports-ul se află într-o continuă evoluție, atât ca mod de operare și prezentare, cât și ca un fenomen la nivel mondial urmărit de o bază uriași de gameri pasionați, care își susțin jocul și echipa favorită.
Totuși, nu trebuie să uităm că jucătorii profesioniști sunt coloana vertebrală când vine vorba de succesul unei organizații de eSports care înglobează mai multe discipline, cum ar fi CS:GO, LoL, Overwatch, PUBG, Dota, etc.
Cu cât o echipă generează mai multe reușite și le menține la un nivel constant, cu atât cresc șansele să atragă suportul unui brand de renume, că la urma urmei, jucătorii ăia au și ei nevoie de un echipament corespunzător, de salarii că nu funcționează doar pe bază de aer.
Unul dintre aceste brand-uri este chiar Razer care de curând a încheiat un parteneriat uriaș cu organizația KSV eSports, în componența căreia găsim mai multe echipe, printre care și Seoul Dynasty, care a cucerit inimile fanilor în primul sezon de Overwatch League (OWL).
Conform lui Kevin Chou, CEO-ul Razer, aceștia vor furniza tuturor echipelor KSV eSports cele mai noi și performante periferice de gaming, fie că vorbim de mouși, tastaturi, mousepad-uri, căști, unele fiind croite special în funcție de specificațiile și nevoile anumitor jucători.
S-ar putea să nu pară mare lucru, dar să dotezi atâta lume este un efort financiar destul de mare, dar și reclama pentru Razer o să fie destul de bună încât să merite.