Uneori se întâmplă ca în viață să nu îți dai seama că au trecut 2 ani pe lângă tine, dar în viziunea unui dezvoltator de jocuri, mai ales pentru titluri triple A, acea perioada înseamnă că a trecut timpul unui joc și să treacă la altul fiindcă nu mai este profitabil. Cui nu i-ar plăcea să vândă ani la rând jocuri la full price?
Totuși, mai sunt unele excepții și aici nu includ MMORPG-uri sau MOBA-uri, care beneficiază încă de un buget susținut, ci de acei indie devs care chiar le pasă de fanii lor.
Unul dintre ei este chiar Nicolae Berbece a.k.a Xelu cu faimoasa lui creație Move or Die sau cum îmi place mie să îi zic “Mișcă-ți fizicu’ sau o iei pe coajă”, care aniversează 2 ani de când s-a lansat.
Îmi amintesc când era la început de drum și își prezenta cu pasiune jocul pe la diverse evenimente și convenții de gaming, eSports, geekery vizitatorilor și cum cu un interes și mai mare le asculta feedback-ul astfel încât să facă ajustările și implementările necesare.
Și a tot continuat să aducă conținut nou, să îmbunătățească jocul și să îl repare sub forma unor update-uri constante, gratuite și fără monetizare!
Din acest motiv, după 2 ani a reușit să adune laolaltă peste 500.000 de jucători și se pare că încă nu se opresc. De ce ? Fiindcă lui Xelu și celor din echipa lui intitulată Those Awesome Guys le pasă de jucători, de fanii lor. Nu trebuie să răspundă în fața unui acționariat nesătul după bani care va forța devii să lanseze produse realizate cu posteriorus maximus.
Cu ocazia acestei lansări, avem și un video special cu timeline-ului jocului, unde ni se explică cum a apărut ideea pentru Movie or Die și ce eforturi s-au depus ca să ajungă la nivelul la care se află astăzi. La mulți ani Move or Die!