Metodologia de testare
Chiar dacă este împotriva regulilor nescrise ale review-urilor, am ales să folosesc un sistem sub celebrele i7-uri overclockate cu 16+ GB memorie şi surse supra-dimensionate. Cât despre jocuri, am folosit şi titluri mai noi şi titluri mai vechi. Fiind o placă de buget, am încercat să creez un scenariu realist, mai ales că am avut la dispoziţie un sistem de aşa natură.
Acestea fiind spuse, mai jos aveţi lista cu cele două modalităţi de testare:
• Testele cu un rezultat solid, bazat pe scoruri:
1. Unigine Heaven
2. Unigine Valley
3. Grand Theft Auto V
4. Metro Last Light Redux
5. Dirt 3 Complete Edition
• Testele real-time, în care am înregistrat gameplay utilizând configuraţia mea în care puteţi vedea “pe viu” cum se comportă sistemul:
1. Watch Dogs 2
2. Deus Ex Mankind Divided (din păcate am observat după ce am înregistrat că Fraps nu ştie ce e aia DX12)
3. Quantum Break
Testele solide au fost realizate folosind două rezoluţii diferite, folosind un format 16:10:
• 1680×1050 (rezoluţia nativă a monitorului meu)
• 2560×1600 (o rezoluţie cu o idee mai mare decât 1440p)
Testele pe care le-am înregistrat sunt făcute la rezoluţia de 1680×1050 deoarece sunt titluri mai noi care solicită mai mult placa, până în punctul în care trebuie să modific setările pentru a obţine un frame-rate stabil.
Sistemul de test folosit este următorul:
• CPU: Intel Core i5 3350P @ 3.1Ghz
• Placă de bază: AsRock B75M-GL R2.0
• Memorie RAM: 8GB RAM DDR3 @ 1600Mhz
• Sursă: Seasonic S12II 350W 80+ Bronze
• Sistem de operare: Windows 10
• Driver: Crimson ReLive 16.12.1
Tu glumești cu ce ai scris aici ?
Scuze ca spun dar ești mult pe lângă ci palca asta la prețul asta