În urmă cu puțin timp vă aduceam vestea că pe data de 5 august Yahoo va închide vechiul Yahoo Messenger. Sincer să fiu eu încă mai utilizez acest serviciu, dar într-un fel am înteles motivația companiei.
Pur și simplu a devenit un produs foarte vechi, puțină lume îl mai folosește, mai ales că în ziua de astăzi avem Facebook Messenger sau Whatsapp și nu în ultimul rând nu mai erau și o serie de costuri de întreținere în plus pentru servere.
Oricum, Yahoo în ultima vreme a tot încercat să se redrese disponibilizând un număr măricel de angați, impunerea de restructurări în cadrul unor departamente, etc.
Se pare că salvarea lor a venit din partea gigantului american de telecomunicații Verizon care a achiziționat departamentele de bază ale companiei, mai exact cele de advertising, content, search și mobile activities pentru fabuloasa sumă de 4,83 miliarde dolari.
Totuși, îmi e frică de un mare lucru. În momentul de față, Yahoo nu prea stă bine la capitolul generare venituri și mă aștept ca Verizon să ia măsuri în această privință, așa că poate vom vedea schimbări asupra serviciilor noastre preferate, cum ar fi Yahoo Mail.
Vom trăi și vom vedea. 😀