Acum ceva timp nu pot spune că erau chiar atât de multe informații despre Tom Clancy’s The Division sau că lumea discuta mult despre el.
BIne, acest titlu a fost eclipsat și de multitudinea de lansări de jocuri care au avut loc în ultima perioada. Chiar și unele titluri lansate au fost eclipsate de altele. De exemplu, îmi amintesc de lansarea Fallout 4, iar pe Steam în acel moment erau peste 300,000 de persoane care se jucau, în comparație cu peste 30,000 la Call of Duty Black Ops 3.
Oricum, tot ce trebuie să știți este că nu mai avem foarte mult timp până când se lansează The Division și până atunci vom ajunge să ne bucurăm de o groază de materiale informaționale noi, inclusiv un Beta, unde vom avea ocazia să vedem cum se prezintă jocul.
Ce aflăm din trailer?
Din câte se pare, sarcina ta în joc nu este cea de a supraviețui pe cont propriu, ci să supraviețuiești împreună cu alți oameni care au fost afectați de război.
Vei avea un fel de bază unde vor veni refugiați și tu va trebui să te spetești astfel încât să le îmbunătățești condițiile de trai, să aduci personal calificat nou cum ar fi medici, foști polițiști, ingineri, scopul tău principal fiind de a contribui la reconstrucția omenirii, iar acest lucru se face cu pași mărunți. Chestia e că nu poți să faci acest lucru singur, vei avea nevoie de ajutor, așa că nu strică să îți găsești camarazi de nădejde.
În momentul de față mie mi se pare că văd câteva asemănări cu Borderlands, pe partea de inamici. Îi caftești și e posibil să prinzi loot mișto de la ei. Problema e ca acest lucru să nu devină doar un grind repetitiv gen “Ieși afară omoară o hoardă de căzuți în bilă, găsește câteva arme mișto și după mai caută resurse și oameni pentru bază”.
Ceea ce aș vrea să văd ar fi inamici reprezentați de playeri. O tabără a tipilor răi și altă tabără a tipilor buni. Să există un fel de control pentru teritoriu și resurse. S-ar putea să sune a clișeu, dar parcă nu vreau să mă plictisesc repede de joc.
https://www.youtube.com/watch?v=qCMtM9RkoMg