Rise of the Tomb Raider nu a putut ține pasul a fost nimicit de Fallout 4, ambele jocuri fiind lansate în aceeași zi și fiind promovate activ doar pe Xbox One. Fanii celui mai celebru arheolog din Regatul Unit nu trebuie să-și facă însă griji, deoarece producătorul Crystal Dynamics deja se gândește la continuare. Fiind vorba de faza preproducției nu există încă detalii concrete, dar putem fi siguri că lumea de joc nu va suferi schimbări majore, cel puțin din punct de vedere al dimensiunii. În opinia producătorilor, câteodată mai puțin poate fi mai mult, ei fiind convinși că au atins mărimea ideală, atât privind rotunjimile Larei, cât și mărimea lumii de joc.
Directorul creativ, Noah Hughes a declarat că în opinia lui Rise of The Tomb Raider a lăsat impresia unui joc de două sau chiar de trei ori mai mare decât reboot-ul publicat în 2013. Conform afirmațiilor sale acesta nu este doar un simplu feature tipărit pe cutia jocului, ci un prag dincolo de care jucătorii se pot simți rătăciți și pot exista colțuri ale nivelului pe care nu le poate găsi orice ”explorator”. Odată atins acest prag, producătorul nu vrea să-l depășească, deoarece sunt extrem de mândri de grija pentru detalii cu care realizează fiecare nivel și nu vor ca fanii să rateze vreun cotlon imaginat de vreun designer în mijlocul coșmarului de Crăciun.
Trebuie să recunosc că e important să-ți cunoști publicul, iar în cazul lui Tomb Raider aceștia nu mai sunt fanii de odinioară pasionați de explorare și de rezolvarea unor puzzle-uri care să necesite mai mult de 2 minute de gândire. Noul Tomb Raider vrea să umple conturile celor de la Microsoft urmând modelul seriei Uncharted (care la rândul său s-a inspirat din alte surse). Este însă acest lucru unul negativ pentru jucători? Având în vedere cât de mult mi-a plăcut Rise of the Tomb Raider, nu cred. Trebuie doar să ne setăm corect așteptările.