În ziua de astăzi nu poți spune că este chiar atât de ușor să deschizi un magazin de retail. În primul rând trebuie să ai perspectivă, planuri de viitor, analize și pronosticuri. Nu mai vorbesc de faptul că trebuie să ai o varietate de produse care să atragă cumpărătorul, nu să stea acolo pe raft și să strângă praf.
De asemenea, uneori nu strică să ai și un pic de optimism, dar în același timp trebuie să fii și realist, deoarece ulciorul nu merge de multe ori la apă.
Cam așa s-a întâmplat și cu lanțul de magazine DOMO. Nu de foarte mult timp mai multe persoane au văzut că ofereau reduceri cu până la 90% la o gamă variată de produse. Când au fost întrebați, aceștia au spus doar că vor să scape de stoc fiindcă vor să comande produse noi în luna decembrie.
Din păcate, adevărul era unul crunt. Magazinele DOMO, în număr de 75, își închid porțile în urma eșecului de a se redresa și adapta într-o piață care se află în continuă mișcare. Totuși, aceștia nu vor dispărea definitiv, ci își vor restrânge activitatea astfel încât să rămână doar pe mediul online.
Cine știe, poate o companie cu renume se va oferi să îi cumpere și să mai salveze din angajați, fiindcă ei își pierd locurile de muncă.
V-ati batut joc de cititori scriind in partea dreapta a primei imagini cate 2 cuvinte pe rand… Serios ?
A fost o eroare de caching de la server. E remediata problema acuma.