ASUS îți garantează fiabilitatea laptopurilor și a tabletelor sale

Cum era de așteptat, ASUS se gândește mai tot timpul la suflețele clienților așa că a pregătit o garanție la garanție așa cum îmi place mie să îi spun.

Numele campaniei este “Fiabilitate garantată sau primești banii înapoi” și cu ajutorul acesteia, ASUS vrea să dovedească cât de fiabile și bune sunt produsele lor.

Mai multe detalii aveți în comunicatul oficial de presă de mai jos! Enjoy! 😀

ASUS România derulează în perioada 1 august – 31 decembrie 2015 campania „Fiabilitate garantată sau primești banii înapoi”.

Promovând calitatea laptopurilor și a tabletelor ASUS, programul asigură orice cumpărător că își va primi banii înapoi în cazul întâmpinării vreunui defect hardware, iar în același timp produsul îi va fi reparat.

Avem încredere în calitatea produselor noastre și le putem oferi utilizatorilor o extra-garanție. Dorim să îi convingem că fac cea mai inteligentă și sigură alegere cumpărând un laptop sau o tabletă ASUS”, a declarat Ciprian Donciu, Country Manager și Business Development Manager ASUS România.

Conferinta de presa ASUS sustinuta de Ciprian Donciu pe 30 iulie 2015 la hotel Intercontinental
Conferinta de presă ASUS susținută de Ciprian Donciu pe 30 iulie 2015 la hotel Intercontinental


Prin acest program, compania își duce mai departe angajamentul privind asigurarea calității produselor sale. Clienții ASUS pot avea certitudinea unei alegeri sigure în privința fiabilității laptopurilor sau a tabletelor cumpărate, indiferent din ce gamă fac parte. În eventualitatea dezvoltării vreunui defect hardware pe parcursul primelor 12 luni de la achiziție, compania va asigura reparația gratuită și în același timp va returna contravaloarea produsului în cauză.

Pentru a beneficia de acest avantaj, fiecare cumpărător trebuie să își înregistreze produsul pe site-ul https://asuspromotions.com/ro/ro/reliability/ în termen de 15 zile de la data achiziției, încărcând o copie digitală a facturii fiscale.

În cazul apariției vreunui defect hardware, clientul va contacta serviciul de asistență ASUS pentru a raporta problema și a aranja remedierea acesteia. În termen de 30 de zile de la eventuala reparație, utilizatorul trebuie să transmită o cerere de ramburs prin intermediul aceluiași site web. Compania îi va returna banii direct în contul bancar în termen de 30 de zile de la validarea aplicației pentru ramburs.

Pompiliu-Ion Popescu
Pompiliu-Ion Popescuhttps://www.overheat.ro
Fan al istoriei şi al celui de-Al Doilea Război Mondial, Pompiliu este persoana despre care ştii sigur că a jucat totul în materie de conflicte militare. Pompiliu s-a alaturat echipei Overheat.ro din Februarie 2012.
- Publicitate -

CELE MAI NOI ARTICOLE

- Publicitate -

LASĂ UN MESAJ

Introdu comentariul tău.
Introdu aici numele tău
Captcha verification failed!
Scorul utilizatorului captcha a eșuat. Contactează-ne!

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

- Publicitate -

Pe subiecte similare

- Publicitate -

Acest site folosește cookie-uri pentru îmbunătățirea experienției de navigare.
Pentru detalii, consultă politica noastră de confidențialitate.