Review Hotline Miami 2: Wrong Number

2624472-hotline_miami_2_logo

Dezvoltat de Dennaton Games și publicat de Devolver Digital, Wrong Number reușește să îmbine cu succes elementele care au consacrat primul joc, dar aduce și noi caracteristici.

Cu toate acestea, este Hotline Miami 2 un succesor demn de admirația fanilor? Are acesta tot ce îi trebuie pentru a detrona succesul de care s-a bucurat primul joc? Eu unul vă pot spune că am fost incântat de această continuare și chiar a reusit să mă surprindă, dar asta nu inseamnă că am putut trece peste câteva aspecte negative, pe care le voi evidenția mai jos.

poveste

Povestea începe cu o filmare a unei scene dintr-un film violent, unde în rolul principal se află un actor ce joacă rolul protagonistului primului joc, care dorește să-și manifeste pasiunea pentru ucis în continuare, dar prin intermediul cinematografiei.

Nu o să intru foarte mult în detalii, deoarece ambiguitatea este adâncită mai mult în acest sequel, iar multe dintre acțiuni rămân la libera interpretare a jucătorului. Însă trebuie reținut faptul că adevăratul Jacket este prins de autorități în primul joc, iar Richard (Cocoșul) care apare acum are identitatea încă necunoscută.

hotline-miami2_screenshot5

 

Odată cu avansarea în poveste, sunt introduse mai multe grupări, precum mafia rusească, fanii lui Jacket și poliția. Veți putea experimenta stilul de joc al fiecărei grupări, membrii având abilități și măști diferite. Spre exemplu Tony, tigrul, omoară orice inamic folosindu-se doar de pumni. Nu poate folosi arme.

Deseori scenele nu vor avea sens, jucătorul fiind plimbat prin mai multe locuri decât în Hotline Miami 1. De data aceasta, măștile aparțin mai multor persoane și nu vor mai fi purtate toate de un singur individ, iar Jacket își face apariția din nou.

grafica

Din punct de vedere grafic, stilul a ramas aroape intact, fiind adăugate elemente decorative noi și câteva nivele ușor de deosebit de restul prin caracteristici aparte. Cu toate că acțiunea se petrece de cele mai multe ori in interiorul clădirilor, există secvente unde jucatorul este trimis in Hawaii, la metrou sau într-o lume haotica, unde universul real se îmbină cu cel imaginar prin diferite halucinații și vise ale personajelor.

Pentru că tot am ajuns aici, unele personaje au suferit schimbari după primul joc, aspectul lor fiind diferit pentru a putea surprinde evenimente care s-au petrecut dupa Hotline Miami 1. Luminozitatea anumitor zone poate crea mici probleme, mai ales când oponenții par să vină de nicaieri. Chiar daca acest aspect grafic este implementat intenționat de către producători, cred ca s-ar fi putut lucra puțin mai mult la el.

HLM2_screenshot3

Uneori inamicii sunt colorați asemănător cu podeaua, sau nu se pot diferenția prea bine de cei deja omorâți, lucru care m-a făcut să pierd de câteva ori. Armele noi sunt reprezentate puțin mai bine acum, însă problema apare la cursor, în special dupa ce jucătorul decide sa folosească opțiunea de lock-in. Nu de puține ori mi-am rătăcit ținta printre inamici ca urmare a transparenței și culorii acesteia.

Per ansamblu, nu existau prea multe probleme în primul joc, însa o parte din ele au reușit să se strecoare și în această continuare. Diversitatea există, iar stilul pentru care seria a reușit să fie destul de recunoscută se face simțit într-o manieră la fel de interesantă ca și în primul joc.

gameplay

Deși jocul este puțin mai finisat, repararea anumitor probleme din Hotline Miami 1 a dat naștere unor bug-uri hilare și uneori frustrante în Wrong Number. Cel mai notabil este observat atunci când jucătorul alege să folosească personajele Ash și Alex. Deseori, Ash, cel care stă în urma lui Alex și folosește arme de foc rămâne blocat, fără să își mai urmărească partenera.

Am avut incidente de nenumărate ori în care inamicii treceau prin uși, mă împușcau de la distanțe incredibil de mari (ei fiind în afara ecranului și având o acuratețe de neimaginat) sau mă întâlneam cu câini bulversați care se învârteau în jurul cozii.

Numărul de arme a crescut și el, însă ce este mai atractiv sunt noile modalități de a le folosi. Ursul, spre exemplu, poate folosi două arme simultan și poate trage în două direcții diferite, o mecanică destul de distractivă și foarte bine implementată în joc.

hotline_miami_screenshot2

Am observat că încă există o mică problema atunci când armele sunt ridicate de pe jos, fiind greu să aleg din mulțimea de cuțite, pistoale, bâte de baseball și mitraliere fix arma pe care mi-o doream

La un moment dat am avut senzația că am experimentat un inamic fantomă, care mi-a apărut în față de nicăieri, însă am realizat la scurt timp că acest lucru chiar se întâmpla foarte rar din cauza AI-ului, care rămâne uneori blocat în ușă, nereușind să treacă prin ea.

Ba chiar uneori oponenții își dau seama că nu pot face față presiunii și hotărăsc să-și dea singuri o ușă în cap pentru a cădea pe jos.

Cu toate aceste aspecte, Wrong Number rămâne același joc violent, care oferă satisfacție nebună și un gameplay de zile mari. Jucătorul continuă să moară la fel ca și inamicii de la o singură lovitură, el reușind să scape doar dacă este suficient de ager.

Hotline-Miami-2_screenshot4

 

Numărul de măști a fost redus, dar acest lucru nu înseamnă că povestea este mai scurtă, ba chiar ajută atmosfera jocului și oferă în jur de 7-8 ore de distracție.

Meniul a fost ușor schimbat, având o interfață mai ușor de înțeles, mai ales la selectarea nivelului. Există probleme, Wrong Number nu este un joc perfect, dar motorul folosit de producători și performanța oferită de acesta ar trebui să compenseze. Cu toate că este puțin mai frustrant decât Hotline Miami 1, nu ar trebui să-l treceți cu vederea, în special dacă sunteți fani ai primului joc.

Hotline-Miami-752x362

Nu imi place să fac afirmații de genul ăsta, dar cred că până la sfarsitul anului Hotline Miami 2 va rămâne jocul cu cel mai bun soundtrack din 2015. La fel ca și predecesorul său, s-a păstrat genul dance/electronic, însă numărul melodiilor este acum de 50!

Nu pot să reproșez nimic aici, coloana sonoră este punctul forte al jocului și te face să simți o atmosferă aparte. De câteva ori chiar m-am simțit obligat să joc din această cauză, muzica stimulându-mi dorința de a bate și a pocni pe cineva în joc. Vă recomand cu căldură să cumpărați și soundtrack-ul, deoarece își merită fiecare bănuţ.

Wrong Number este disponibil pe PC, PlayStation 3, PlayStation 4 și PS Vita la prețul de 10, respectiv 15 euro.

Radu Stama
Radu Stamahttps://www.overheat.ro/
Pasionat de jocuri video si anime, s-a alăturat echipei Overheat în toamna anului 2014. Seria preferata anime ar fi One Piece, iar jocul preferat probabil Half Life 2, lângă Heart of Darkness din '98.
- Publicitate -

CELE MAI NOI ARTICOLE

- Publicitate -

LASĂ UN MESAJ

Introdu comentariul tău.
Introdu aici numele tău

Captcha verification failed!
Scorul utilizatorului captcha a eșuat. Contactează-ne!

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Acest site este protejat de reCAPTCHA. Se aplică Google Privacy Policy și Terms of Service.

- Publicitate -

Pe subiecte similare

- Publicitate -

Acest site folosește cookie-uri pentru îmbunătățirea experienției de navigare.
Pentru detalii, consultă politica noastră de confidențialitate.