The Witcher 3 nu mizează pe rezoluție și pe frame-rate

The Witcher 3 Wild Hunt este un joc care arată bine pe toate platformele, însă există aspecte mai neplăcute pentru unii fani: mai exact diferența dintre PC și console. Deși 60 de cadre pe secundă se ating ușor pe un PC actual, pe o consolă curentă este destul de greu:

“Nu vrem să ne gândim la asta” spune Michaș‚ Krzemiș„ski, developer la CD Projekt Red. “Când trebuie să facem un RPG impresionant, nu luăm în calcul rezoluția sau frame rate-ul. Ne gândim la aventura în sine, la o lume cât mai realistă și la lucruri pe care să le faci în acea lume. Chestiile tehnice sunt secundare, dar asta nu înseamnă că grafica nu trebuie să arate bine”

The Witcher 3 se lansează pe PC, PS4 și Xbox One pe 19 mai.

Silviu Pârvu
Silviu Pârvuhttps://www.overheat.ro/
Ziua e redactor la Overheat, iar noaptea este Batman. Individul se consideră înțelept precum Obi-Wan, șarmant asemeni lui Ezio, răzbunător precum Kratos și misterios ca însuși Cavalerul Negru. Îi plac filmele și cărtile bune, comics-urile, electronicele fel de fel, muzica rock și rap și iubește fetele care știu că pentru a fura inima unui băiat au nevoie de un cuțit. Cel mai grav dintre toate? Se intitulează "gamer"!
- Publicitate -

CELE MAI NOI ARTICOLE

- Publicitate -

LASĂ UN MESAJ

Introdu comentariul tău.
Introdu aici numele tău
Captcha verification failed!
Scorul utilizatorului captcha a eșuat. Contactează-ne!

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

- Publicitate -

Pe subiecte similare

- Publicitate -

Acest site folosește cookie-uri pentru îmbunătățirea experienției de navigare.
Pentru detalii, consultă politica noastră de confidențialitate.