The Order 1886 este probabil cel mai discutat joc la ora actuală, atât datorită graficii sale care se apropie foarte mult de realitate, cât și despre controversa din jurul lungimii poveștii și a legăturii disproporționate dintre secvențele cinematice și de gameplay.
Deși suntem deja obișnuiți cu astfel de titluri precum Metal Gear Solid sau jocurile marca Quantic Dream sau Telltale Games, The Order pare să fi căzut în situația unui joc over-hyped, datorită statutului de PlayStation Exclusive, dar care nu pare să fi adus acel “bang” la care toți ne așteptăm.
Acesta este primul titlu al studio-ului Ready at Dawn lansat pe o platformă majoră, după o serie de jocuri de succes precum seria God of War și Okami pe platformele portabile. Oare să fi fost așteptările noastre pentru o platformă next-gen prea mari, să fi avut de zis ceva statutul de începători al developerilor sau oare percepția noastră asupra formatului jocurilor video s-a schimbat de-a lungul anilor?
Nu pot da un răspuns clar la aceste întrebări, întrucât eu pot avea o altă opinie față de restul jucătorilor și desigur încă nu am avut plăcerea/dezamăgirea de a juca acest nou titlu. Scopul acestui articol nu este de a proclama The Order 1886 un fail sau un win, ci să aduc aminte cititorilor noștri că în spatele acestui titlu AAA au stat multe ore de muncă, efort și desigur pasiune. Desigur părerile vor fi mereu împărțite, așa cum de regulă se întâmplă, însă am doar rugămintea să vă lipsiți de câteva minute ca să aruncați o privire scurtă în spatele developmentului acestui joc.
httpv://youtu.be/GF7-siKas3c