[Interviu] Michael Zhivets, Producer @ World of Tanks

Fiindca tot vom avea parte in curand de schimbari majore in cadrul jocului World of Tanks, ne-am decis sa il invitam la un interviu pe Michael Zhivets, Producer la World of Tanks ca sa ne dezvaluie mai multe detalii cu privire la planurile de viitor pentru joc. Lectura placuta! 😀

WGN_Photos_People_M_Zhyvets_02Overheat: Bună ziua și bine ați venit pe Overheat.ro. Vă mulțumim că ați acceptat invitația noastră la interviu.

Michael Zhivets: Bună ziua și mulțumesc pentru interesul față de World of Tanks.

OVH: Ce ne puteți spune despre dumneavoastră și munca pe care o faceți? De asemenea, cred că cititorii noștri ar dori să afle cum v-ați început cariera. Ce ne puteți împărtăși?

MZ: Am fost unul dintre fondatorii studioului Arise din Minsk, care ulterior a fuzionat cu Wargaming în 2005. Obiectivul studioului era crearea jocurilor de strategie în timp real (RTS) și am reușit să producem câteva proiecte de succes având ca teatru de operațiuni Al Doilea Război Mondial. După ce m-am alăturat echipei de la Wargaming, am lucrat la Operation Bagration și Order of War până în 2009 când a apărut conceptul de World of Tanks.

Fiind familiarizat de la proiectele anterioare cu războiul din mijlocul secolului al XX-lea m-am înrolat în echipă ca game designer. Pe măsură ce proiectul a avansat și a câștigat apreciere, eu am fost promovat in funcția “producător”, iar acum supraveghez procesul de dezvoltare și conținutul care apare în viitoarele update-uri.

OVH: Am înțeles că viitoarele patch-uri se vor axa mai mult pe noul client HD care va îmbunătăți grafica jocului considerabil. Cum rămâne cu suportul multicore? Nu credeți că ar trebui să lucrați la acesta mai întâi pentru ca jucătorii să aibe o tranziție mai ușoară către clientul HD?

 

MZ: Grafica nu o să fie singurul element pe care îl vom îmbunătăți de-a lungul anului 2014. Vom “moderniza” fizica jocului, permițând astfel apariția unui mediu de joc care să reacționeze mai fidel cu acțiunile jucătorului. Tancurile vor avea parte de suspensie dinamică (n.r. fiecare galet/roată se va mișca independent la trecerea peste obstacole), turelele vor sări în aer în caz că loviți magazia de muniție a inamicului, componente mici care se pot avaria. Per total vom efectua modificări până la “nucleul” jocului.

Revening la grafică. Jocul va avea parte de revizuire grafică, adăugând mai multe poligoane tancurilor și mediul înconjurător pentru a crește realismul.

Fiecare aspect amintit mai sus reprezintă un pas important pentru joc și va necesita ceva timp pentru dezvoltare și implementare. Pe asta ne vom axa eforturile în 2014. După ce terminăm cu asta ne vom muta atenția către alte elemente, ca suportul multicore.

OVH: Ce noutăți va aduce modul Historical Battles față de celelalte moduri?

MZ: Modul “Confrontation” introdus în patch-ul 8.11 se bazează pe meciurile de tip națiune vs națiune, în timp ce “Historical Battles” planificat pentru 2014, o să fie un mod separat, centrat pe bătăliile iconice din Al Doilea Război Mondial. O să permită jucătorilor să aleagă dintr-un set de conflicte legendare (n.r gen bătălia de Kursk) și să reconstituite evenimentul ales luptând împotriva altor jucători.

OVH: V-ați gândit vreodată să permiteți jucătorilor să își personalizeze și mai mult tancurile adăugând blindaj suplimentar, saci de nisip, șenile, etc?

MZ: Opțiunile de personalizare reprezintă o prioritate secundară pentru noi, dar luăm în considerare suplimentarea acestora pentru mai târziu.

OVH: Plănuiți să portati jocul și pe alte console?

MZ: World of Tanks: Xbox 360 Edition a fost lansat deja pe piață, iar in acest moment dezvoltatorii colectează părerile comunității. Recent lansata versiune nu reprezintă o portare. Deși studioul Wargaming West a preluat conceptul World of Tanks, interfața și controalele au fost create de la zero.

Nu am luat încă în considerare alte console, fiindcă dorim să vedem cum progresează versiunea de Xbox 360 înainte să facem alte planuri.

OVH: În ultima vreme am văzut că ați avut diverse probleme cu serverele. De ce nu vă faceți propriile servere ca să nu mai depindeti de alte companii?

MZ: De-a lungul anului 2013 ne-am ocupat de mărirea capacității serverelor. World of Tanks este susținut acum de 120 de server rack-uri și 15 data center-uri (comparat cu 50 de server rack-uri și 7 data center-uri la începutul lui 2013). Vom continua să aducem îmbunătățiri și pe viitor.

OVH: Recent ați implementat tancurile japoneze. Care este următoarea națiune pe listă?

MZ: Următorul tech tree pe listă este cel European. Pe lângă introducerea altor națiuni, vom adăuga ramuri de Tank Destroyers și SPG-uri pentru liniile Japoneze și Chinezești.

OVH: Doriți să transmiteți ceva cititorilor noștri?

MZ: Roll out and get ready for the battle 😉

OVH: Vă mulțumim mult pentru timpul acordat. Vă dorim succes în continuare.

MZ: Mulțumesc.

Pompiliu-Ion Popescu
Pompiliu-Ion Popescuhttps://www.overheat.ro
Fan al istoriei şi al celui de-Al Doilea Război Mondial, Pompiliu este persoana despre care ştii sigur că a jucat totul în materie de conflicte militare. Pompiliu s-a alaturat echipei Overheat.ro din Februarie 2012.
- Publicitate -

CELE MAI NOI ARTICOLE

- Publicitate -

LASĂ UN MESAJ

Introdu comentariul tău.
Introdu aici numele tău
Captcha verification failed!
Scorul utilizatorului captcha a eșuat. Contactează-ne!

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

- Publicitate -

Pe subiecte similare

- Publicitate -

Acest site folosește cookie-uri pentru îmbunătățirea experienției de navigare.
Pentru detalii, consultă politica noastră de confidențialitate.