Costul lansării unui patch pe console / Cum strângi 2 milioane de dolari pe Kickstarter

Tim Schafer a declarat într-un interviu pentru un nou site de gaming ( HookShot Inc.) că una dintre marile probleme pe care le întâmpină producătorii de jocuri când îşi lansează jocurile pe console este costul de a întreţine jocul prin patch-uri.

Pentru a-şi susţine ideea, el a dat o cifră aproximativă care pare a fi valabilă atât pentru patchurile de PlayStation 3 cât şi pentru cele de Xbox 360: 40.000 de dolari americani. Patruzeci! De mii!

Tim Schafer este fondatorul studioului Double Fine Productions, până în prezent el a avut rolul de game designer pentru titluri precum Full Throttle, Grim Fandango, Psychonauts, Brutal Legend, Monkey Island 1, 2 şi Day of the Tentacle.

De curând, pe 9 Februarie în urma unei încercări de a vedea dacă mai există fani ai adventure-urilor clasice, el a deschis o pagină de donaţii în care ţinta era de 400.000 de dolari, pentru a dezvolta un joc adventure point&click clasic şi un documentar bazat pe acest proces.

Deşi se aştepta ca această sumă să fie strânsă în aproximativ o lună de zile, ţinta a fost atinsă în 8 ore de la deschiderea paginii. Astăzi, 15 februarie, suma strânsă de la fani pentru a dezvolta jocul este de peste 1,7 MILIOANE de dolari! (Update 16.02.2012: 1,85 Milioane…)

Mai mult decât atât, Notch (fondatorul Mojang, creatorul Minecraft, acum om bogat şi fericit) a declarat că doreşte să se implice financiar pentru ca Double Fine să dezvolte Psychonauts 2, însă momentan această oportunitate nu s-a concretizat, Schafer având nevoie de mai mult timp pentru a lua o decizie în această direcţie.

Pe parcursul creării adventure-ului (a cărui finalizare se estimează a avea loc în jumătate de an), studioul de film 2 Player Productions va filma fiecare etapă a dezvoltării şi va realiza un serial documentar despre crearea jocului. Cei care au donat (sau vor mai dona) minim 15$ pe pagina de kickstarter dedicată vor primi documentarul, vor putea comunica cu producătorii pe un forum privat iar la final vor primi jocul complet pe Steam.

 

Update 16.02.2012: Un Tim Schafer obosit vorbeşte despre ceea ce va face cu surplusul de bani primiţi din kickstarter. După click…

Roberto Teodorescu
Roberto Teodorescu
Fondator al Overheat.ro, Roberto Teodorescu este omul care visează la răspândirea informaţiilor de calitate către pasionaţii de jocuri video. Legenda spune că ar fi pasionat de jocuri, IT, efecte speciale şi producţie muzicală. Şi cică ar fi născut prin '89.
- Publicitate -

CELE MAI NOI ARTICOLE

- Publicitate -

LASĂ UN MESAJ

Introdu comentariul tău.
Introdu aici numele tău
Captcha verification failed!
Scorul utilizatorului captcha a eșuat. Contactează-ne!

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

- Publicitate -

Pe subiecte similare

- Publicitate -

Acest site folosește cookie-uri pentru îmbunătățirea experienției de navigare.
Pentru detalii, consultă politica noastră de confidențialitate.