Am înţeles perfect atunci când unii regizori de la Hollywood au trăit cilpe autentice de amor cu povestea unor jocuri, rezultând nişte progenituri drăguţe numite “pelicule bazate pe jocul xyz”. Am înţeles şi situaţia în care lumea modei a dorit să ne încânte cu articole de îmbrăcăminte branduite cu imagini din jocurile noastre preferate.
Nu am înţeles de ce un om ar avea nevoie de o maşină care care să poarte însemnele unui joc. Aici este vorba despre un Jeep Wrangler Unlimited, ediţie Call Of Duty Modern Warfare 3, rezultat din parteneriatul între Chrysler şi Activision. Şi cu cât citesc mai mult îmi dau seama că masina asta e deja bazată pe idea de franciză, fiind succesoarea autoturismului Call Of Duty Black Ops, care a fost lansat pe piaţă anul trecut.
Maşina MW3 a fost prezentată la Detroit, în cadrul Woodward Dream Cruise, o expoziţie de o zi în aer liber în care parada este alcătuită din sute de bolizi foarte doriţi, care ar lăsa cu gura căscată pe cei aproximativ un milion de vizitatori care au ocazia sa admire giuvaierele pe patru roţi.
Se pare că parteneriatul dintre cele două industrii devine profitabil din moment ce este a doilea an când se consumă, cei de la Chrysler (producătorii Jeep-ului) fiind convinşi că în toamnă, atunci când editia MW3 va ajunge pe piaţă, vânzările lor vor creşte spectaculos pe acest segment “hibridizat”. Astfel, ar trebui să ne aşteptăm la o lansare în paralel, din moment ce jocul va apărea pe piaţă în 8 noiembrie 2011.
Vă las pe voi să judecaţi dacă ceea ce se petrece între cele două industrii este o decizie inspirată (aruncaţi un ochi peste galerie):